یا ابلفضل😨

 

 

cheekyحاضری این کارو انجام بدی؟

با کی فکر می کنی کمتر می ترسی ؟

 

من با بابام میرم البته قبلش باید چکاب قلب بشه laugh

16:24
کریمه کریمی
01 July 20 , 16:34

من اگه با شوهرم باشم هیچ ترسی ندارم

answer :

🤞👏👏👏
وای من اصلا بهش فکرم نمی تونم بکنم
하니예 .이
01 July 20 , 17:29

😂من اگه با عشقم برم راضیم

ولی عشق ندارم دیگه گمونم#_#خودم تکی میرم😂

answer :

😂😂😂😂خاستی بری قبلش یکی پیدا کن
하니예 .이
01 July 20 , 17:53

😂👍سعیم میکنم

answer :

😂😂
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 18:05

تنها میرم :/

فک کنم بیشتر حال بده :)

answer :

پس bon voyage season 4 و دیدی؟!
Piece Of Skyy ... !
01 July 20 , 18:20

من با دوستم یه بار رفتم

من ک سروته نبودم ...

ولی اون سروته بود چون نذاشته بود مسعوله کمربندشو درست ببنده :|🚬

اونقدری ک بنظر میاد ترسناک نیس :]

ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 18:42

عااااااااااا نمد فک کنم

راستی وبت یه مشکلی داره ها

میزنی سراغاز فقط یه پستو میاره 

میزنی هوم هیچی نمیاره

کلا بساطی داره برا خودش هرکی یه سازی میزنه هرکیم یجوری میرقصه :/

answer :

اره میدونم
سر اغاز و که خودم خواستم اونجوری باشه 
ولی بلد نیستم بقیه رو درست کنم
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 18:45

اوه خواستی منو نویسنده کن

answer :

مم باشه ممنون از کمکت 💗😘🌹
حالا یکی از دوستام قراره بیاد 
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 18:51

اگ بلد نیستی بم بگو 

answer :

اره اگه زحمتی نیست🙈🙊
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 18:52

باوشد

خواهش میکنم^^💜

ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
01 July 20 , 22:26

اکی

خصوصی میگم^^

Amir Arminious
03 July 20 , 20:51

خخخخ

answer :

😂😂😂
lancer
01 October 20 , 09:15
Ԝhat i don't understood iѕ in reality how you агe now not ɑctually a lot morе smartly-preferred than ʏou might be right
now. You're so intelligent. You realize thus considerably in relation to this subject, produced me in my view believe
it from so many numerous angles. Its like men and women aren't fɑscinated until
it is something to do with Woman gaga! Your personal stuffs excellеnt.
At all times һandle it up!

answer :

هن ؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan