you and i

سلاااااام

 

دلتون میخواد بدونید این جا چه اتفاقایی میوفته؟؟؟؟

برید ادامه مطالب .....

 

 

 

به این وبلاگ خوش اومدین laugh

من آیلینم و در این وب چیزای جالب میارم براتونenlightened

 

مثلا قراره که یه عالمه تئوری های جالب و غبر قابل باور داشته باشیمsurprise

 

یه عالمه فکت ها و مومنت های باحال از ایدول های کی پاپ و حتی توضیحاتی درباره اوناcheeky

 

پس با من همراه باشید و  حمایتم کنید ^_^blush

من به حمایتتون نیاز دارم چون :

 

*دلیل اول : این سایت و تازه باز کردم و برای ادامش نیاز به انگیزه دارم*cheeky

 

*2 : من چشم coolو حوصله میزارم پای مطالب تا شما رو خوشحال کنم*

 

*و*

 

*باید بفهمم که کارم بیهوده نیست و شنونده دارم*yes

 

خب حالا که تا اینجا اومدی اینم بخون دیگهح 

 

این سایت فقط مال کی پاپر هاست sad

 

                                               خب معلومه که نه این سایت برای همه کسایی که دوس دارن خوشحال باشنwink

 

و البته منابعی که ازشون استفاده میشه در زیر پست ها درج خواهد شد تا سوء تفاهمی صورت نگیرد

 

 

16:24
MI-CHA ^.^
29 June 20 , 16:50

سلاام به بیان خوش اومدیی^---^

اگه کمکی خواستی بگو*---*

 

راستی من می چاعم&---&

answer :

سلام ممنوون:)))))

مرسییی
فعلا که غرق در نا اشنایی با این سایتم 

مرسی می چا شی ^-^
MI-CHA ^.^
29 June 20 , 16:59

امیدوارم وبت موفق ترینا باشه لاولی*---*

answer :

مرسی😘❤😍💋
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
30 June 20 , 15:51

انیوووووووو

خوش اومدی :)

answer :

انیونگ 
گوماوایو💗💗😍
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
30 June 20 , 16:23

فن کدوم بندایی؟

answer :

خیلی زیادن 
blackpink
 bts
 mamamoo
 red velvet
g_idle
ikon
akmu
kard .........................
میگم من یه مشکلی دارم 
میتونی کمکم کنی؟؟
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
30 June 20 , 16:34

البته :) در چ موردی؟

answer :

پستش کردم
کریمه کریمی
30 June 20 , 19:24

موفق باشی گلم وبت عالیه

answer :

ممنون سوییتی💗💗😘
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
05 July 20 , 13:40

هلو علیکم ایلین :/♥

فایتینگ 😁💜

answer :

هلو علیکم و رحمته الله و برکاتو😂😁
مرسی🤞😍💕
های
19 July 20 , 12:18

های ، هستی دختر 

answer :

سلام عزیزم 
اره هستم خوبی ؟
های
19 July 20 , 13:20

خوبم تو خوبی 

خبر ... در انتظار ناهار  (گشنمههه )

 

 

answer :

منم خوبم ممنون
اخی 
من تازه صبحونه خوردم
های
19 July 20 , 13:23

نیستی که 😅😅😂

answer :

هستممم
های
19 July 20 , 13:30

تازه صبحونههه 😶 برنامت واسه ناهار چیه ، اونو کی میخوری 😁

answer :

اونم یه یک ساعت دیگه اخه صبحونه که میگم همش یه هولوعه من صبحونه دوس ندارم خخخ

..
های
19 July 20 , 13:40

عالیییی تو ....هلو !!😂😂😂😂

 

البته من از صبحونه متنفررررررم 

answer :

خخخخخ
واقعا وعده ی غیر قابل تحملیه
ELISSA
15 August 20 , 09:44

میگم شما همه ی گروه های کیپاپ رو می زاری 

answer :

منظورت فانی مومنته یا چیزای دیگه ؟

ELISSA
17 August 20 , 10:44

منظورم این هیتش که شما همه ی گروه های کره ای (کیپاپ )رو می زارید 

چی گروه هایی میزارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

answer :

نه خب ما بیشتر فانی مومنت و چیزای خنده دار می ازریم ولی هر اجرایی می خوای تو سایت hi-kpop درخواست بده واست میزارنش
~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
20 June 21 , 13:37

سلام به بیان خوش اومدیییی🤣🤣🤣

 

نیتم خیره ها ولی فقط یه سال دیرتر این پست رو دیدم 

answer :

😂😂😂😂🤣
نه نه اصلا مشکلی نیس اوکیه 🤣💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan