اقا درخواستی نظری چیزی 😀

درخواستی , نظری , حرفی , مشکلی چیزی هست در خدمتیمlaugh

16:28
کریمه کریمی
05 July 20 , 16:36

سلام.فیلم روانیم اما اشکال نداره رو میبینی؟

answer :

نه والا چی هست ؟
하니예 .이
05 July 20 , 16:42

*-*

خوبی

answer :

خوبم ممنون
하니예 .이
05 July 20 , 16:46

خداروشکر*-*

answer :

🙂
Lash Gyper
05 July 20 , 16:48

گربح اون بالاح خیلی کیوتح!

answer :

مرسی 🤞😍
Lash Gyper
05 July 20 , 16:50

((:

Han haneung
05 July 20 , 19:22

این وبلاگ در مورد چی هست که درخاستی بدم؟

answer :

قاطی پاتی
𝑾𝒐𝒏𝒉𝒐𝑶 ✩✩
17 July 20 , 15:25

گاااااااااااااااااااااااد رنگ زردددددددددددددددد من عاشقشممممممممممممممم اصن قلبم گیلیگیلی شددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

answer :

وای اره منم خیلی دوسش دارم
مرسی عزیزم

.
های
21 July 20 , 18:07

بزار یه اعتراف کنم من عاااااشق ایموجی هاتم

تمااااام💜💜💜💜💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💛💛💛💛

answer :

سلام خاله پکاه 
خوبی ؟
دیگه داشتم نا امید میشدم گفتم نمیای
...
های
21 July 20 , 18:14

اینو هیچوقت فراموش نکن

 

 

.

 

 

.

 

.

هیچ وقت از من ناامید نشو 

 

خوبم ، تو خوبی

answer :

چشم.

خوبم مرسی 
چه خبر چیکار میکنی؟
های
21 July 20 , 18:23

امروز تصمیم گرفتم یه تغییری تو دکر اتاقم بدم باید بگم از کت و کول افتادم

تو چ میکنی 💞💞

answer :

اخی 
منم هییچی والا نشستم تو سایت و زیر نویس میزنم و اینا
میگم اینگیلیسیت خوبه ؟
های
21 July 20 , 18:33

آره ،چطور ؟

answer :

لب تابم داری ؟
های
21 July 20 , 18:34

 واو زیرنویس چی 😍

 

 

answer :

زیر نویس انگیلیسی واسه لایوا و برنامه های کره ای
اگر اینگیلیسیت خوبه میخوای اگه وقت داری تو رم به هیونگ معرفی کنم؟
های
21 July 20 , 22:10

هیونگ کیه ؟! 

 

باید بگم من مصرف کننده ام تا تولید کننده 😂😂😅 و مرسی بخاطر پیشنهادت خیلی باحاله که زیرنویس میزنی 👍آی پرود آف یووووو

 

واین که خانم/آقا چرا به خودت میگی لوک بد شانس 🤨

 

 

 

answer :

دوستمه صاحب یه وبه من خیلی دوسش دارم 

من به خودم میگم لوک بد شانس ؟؟!!
های
22 July 20 , 14:43

آهااااا، آخه چون کره ای ها ب همدیگه میگن هیونگ ،بخاطر این پرسیدم

🤤🤤پشت آخرین جمله ،نظر قبلیم  خطاب به لوک بد شانص اضافه کن 🤷‍♀️

#فضول _ نباشیم 🙄🤦‍♀️💛

 

واقعااا نمیدونم چم شده هر موقع دارم بات حرف میزنم منظورمو اشتبااااه میگم 😬

answer :

هاه منظورت اون بود 
من نمیتونم تغییرش بدم الانم باهاش قهرم

خخخخ
# فضول_هستیم

خخخخ
نکنه عاشقم شدی 
خخخخخ
.
های
22 July 20 , 15:18

هاه ....عاشق 😂😂😂

 

# JUST_FRIEND_BABY

 

کی میدونه شایدم عاشق 🤪😂😂😂🤣

answer :

خخخخخخ
امروز مدرسه ثبت نامم نکردن حالم گرفتس
های
22 July 20 , 18:04

چقد بیچاره و بدبخت واقعاااا دلم ب حالشون میسوزه ک دانش آ موزی مث تو رو از دست دادن 😔😔
اشکال نداره حال ، خود را ناراحت ننما عزیز خاله اونا باید ناراحت باشن 😏😉

حالا چرا ثبت نامت نکردن ؟؟ 

answer :

خخخ مرسی
ب اوردم نجربی رو -_-
لوک بد شانص
22 July 20 , 23:48

به این خاله 'های' بگو الان خیلی براش اهمیت داره چرا لوک بدشانصم :/ ؟

answer :

خب شاید مهمه واسش 

خاله پگاه توجه 
لوک بد شانص
23 July 20 , 15:07

قهری :| ؟

answer :

اهم :/

های
23 July 20 , 17:06

خاله های 😐🤨

نه ..... اهمیت لغت اشتباهیه 

اما آره کنجکاو شدم بودم چرا به  خودت میگی لوک بدشانس ولی واقعا من اولین کسیم اینو میپرسم واقعا سوال بر انگیز نیس .....بنظر من هس 

ولی اگه میخوای نگی هم نگوش 

 

 

 

• راستی آیلین الان یادم  افتاد ، امکان داره یکی از دلایل قبول نکردت اون آزمونی باشه ک به صورت آنلاین میدینش 

اون مهمه با اینکه خیلی بی اهمیت جلوه داده میشه

answer :




چی ؟ کدوم ؟ کدوم ازمون؟

لوک بد شانص
23 July 20 , 18:17

چرا گلم :|؟!

answer :

:///////


..................

به خاطر :///////////////////////////////
لوک بد شانص
23 July 20 , 18:31

آها!

خب دیگع نمیذارم :|!

answer :

اع 
باشه 
اورین
همین الانم گزاشتی
.
لوک بد شانص
23 July 20 , 18:37

عه اینم حسابه ؟

باشع اینم نمیذارم (:

answer :

وای مرسی 

.


لوک بد شانص
23 July 20 , 18:41

:)❤

answer :

:)
ELISSA
17 August 20 , 10:48

میگم شما اجرا می زارید 

answer :

نه خیلی راستش
●•▪Sajedeh▪•● ...
11 September 20 , 12:16

سلام :)

چه وب باحالی! :)

موافقی وب همو پیوند کنیم؟

answer :

سلام عزیزم
مرسییی 
.
باشه عزیزم
●•▪Sajedeh▪•● ...
11 September 20 , 22:22

من وبتون رو پیوند کردم:)

answer :

پیوند شدی عزیزم
sana army
17 September 20 , 17:44

درخواست دارم

اینو انفالو کن به بی تی اس و کی پاپ هیت میده

مدیونی اگه پست نزاری نگی بقیه هم انفالوش کنن-_-

 

answer :

اوممم
ایلیناااااااااااااااا
پستش کنم؟
sana army
17 September 20 , 17:44

اینم ادرس اون وب عن باز-_-

http://405baz.blog.ir/

اعصابم خط خطیه انفالو کن افرین 

ماچ:)))))))))))

answer :

فالو نکرده بودمش اصنXD
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
25 September 20 , 02:19

چطوری 20 تا لایک گرفتی درحالی ک حاضرین در سایت 5 نفرن؟ :|

و اینکه چنسالته تو؟ 

answer :

خخخخخخ نمی دونم والا 5 تا لایکه که
16
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
25 September 20 , 03:02

جدی داری میگی؟:| برای من زده 20😐😑

عاها اوکی

answer :

خخخخخخ اره 5 تاس خخخخ
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
25 September 20 , 03:06

پس... وات ده هل؟

answer :

خخخخخخ واییی جررررررررر 
نمی دونم چرا اینجوری شده خخخخ
کافه ذهن ☕☕
28 September 20 , 22:33

چه قلب های خشگلی ^_^

answer :

مرسی عزیزم 
صندلی نمیخوای ؟
برای صندلی های ویژه باید پستو لینک کنی تو یه پست جدید تو وبت 
اگر هم صندلیه غیر ویژه میخوای فقط بگو کدومو 
صندلی های غیر ویژه رایگانه
کافه ذهن ☕☕
28 September 20 , 23:12

صندلی؟!فکر کنم باید برم پست های قبلی رو مطالعه کنم دوباره بیام

answer :

خخخخخخخخخ
اره واسه کنسرت
سارینا
30 September 20 , 07:45

سلام پیوند می کنی پیوند کنم ؟

sargarmiblinkii.blogix.ir

answer :

خیلی از وبت خوشم اومد 
حتما
𝓼𝓸𝒽𝒾 𝓵𝓮𝓮
05 April 21 , 12:02

فالو شدی💛

دوست داشتی فالو کن 💖

answer :

فالو شدی 
وبت خیلی خوشکله
𝓼𝓸𝒽𝒾 𝓵𝓮𝓮
15 April 21 , 12:48

ممنون💖

مرسی*_*

وب تو هم خیلی خوشگله😍

answer :

😉❤❤❤
خیلی مرسی 😍
تارا تارا
13 July 21 , 17:30

ب اشه

answer :

👍
tanrilla
18 July 21 , 22:37

میشه موزیک ویدیو palace از گروه d _ crunch رو بذارین ؟

 

answer :

حتما تا دو روز دیگه میزارمش
shila
30 August 21 , 18:00

سلام میشه original dance اهنگ tunderous رو بزاری 

answer :

سلام حتما فط لطفا تو اون یکی وبم که ما دنسه اینو بگو یا خودم یا ادمینا میزارن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan