:)

دلم انقد برای شنیدن خبرای خوب و روزای گذشته تنگ شده که یادم نمیاد روزای خوبو .

انگار همشون یه رویا بودن 

ینی برمیگردن اون روزا ؟

یا قراره تا پایان دنیا بی انگیزه باشیم ؟

00:43
BlackBlue Translator
29 August 21 , 09:46

برمیگردن عزیزم

هیچی توی این دنیا پایدار نیست

چون اگه زندگی بدون مشکل باشه حوصله سر بره و اگه مشکلات وجود نداشته باشن ادم قدر زمانای خوب زندگی رو نمیدونه

پس تنها کاری که باید بکنی صبوریه قربونت برم

همیشه صبور باش و همیشه شکر گذار خدا باشن که وضعو بدتر ا این نکرده

چون خدا میتونه وضع همه مونو از همینی که هست هم بدتر کنه

پس صبور باش و همیشه شکر خدا کن

میفهمم چه دردی توی قلبته

مخصوصا به خاطر بابات

ولی تحمل کن

روزای خوب میان

شاید دیر شایدم زود

ولی به وقتش میان:)

answer :

امیدوارم 
ولی سهند 
اینجا یه چیزی میلنگه 
پس چرا خیلیا اینطوری نیستن ؟
حسودی نمیکنماا فقط میخوام دلیلشو بدونم چرا دو طرف این ترازو هم وزن نیست
BlackBlue Translator
01 September 21 , 14:36

بقیه هم یه روزی یا از این سختی ها گذشتن یا هنوز زمان سختیشون فرا نرسیده

زندگی اصلا عادلانه نیست

خود کانسپت زندگی هیچوقت عادلانه نبوده

ولی خدا همیشه عادله

امتحان میگیره

امتحانای سختی هم میگیره

ولی بعد از امتحاناتش یه خوشحالی هایی به آدم میده که هیچکس باورش نمیشه

دیدم که میگم

من خودم زندگیم تا قبل از کرونا عالی بود

از لحظه لحظه و هر روزش لذت میبردم

کرونا که شد رویای کیپاپ بومد سراغم

و کل زندگیمو نابود کرد

الان من دارم یه امتحان سخت میدم

ولی دلم روشنه

مطمئنم یه روزی تموم میشه

تا وقتی که بجنگم و تسلیم نشم

تا وتقی که سختی هاشو تحمل کنم مطمئنم که میشه

پس نگران نباش عزیزدلم

همه میکشن

به مقداری که تحمل دارن:)

answer :

مرسی سهند 💙امیدوارم واقعا همینطور بشه و همه چیز زود درست بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan