اهنگای خوشکل که من دوسشون دارم💗✨🤞 English playlist

 

خب امروز به اهنگای اینگیلیسی می پردازیم و یه دوری تو اهنگای مورد علاقه من میزنیمheart

 

اهنگ اول 

 

اهنگ love song از lana del rey

 

~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`~`

 

اهنگ دوم

 

 

اهنگ dimond heart از alan walker

 

 

_._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

 

 

اهنگ بعدی 

 

broken glass از kygo

 

^_________^_________^_________^_________^_________^_________^

 

 

شاه اهنگا

diamond از rihanna دیگه

 

 

%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%×%

 

 

اینو نشناسی دیگه باید بری یه اعماق چاه

 

 

/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/$/

 

 

 

اهنگی که من به شدت دوس دارم

 

ending از isak danielson

 

 

@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@_@

 

 

نوستالژی 

 

sorry از justin (قبل از ریش)crying

 

 

^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^_^

 

 

علاقه شدیدی به این اهنگ دارم 

 

in the name of love از martin garrix

 

 

><><><><><><><><><><><><><>><><><><><><><><><><><>

 

 

 

اهنگ پایانی 

 

اهنگی هممون حداقل یه بار گوشش دادیم 

و عاشق موزیک ویدیوشیم

 

roar از katty perry

 

 

__________________________________________________________________________________________________________

 

 

خب اهنگای امروز تموم شد

ببخشید اگر کیفیتش داغونه وقتی اپلود میشه اینجوری میشه frown

اینا همش نبود اهنگای جدید بازم میزارم wink

 

نظرتون در مورد اهنگا چی بود ؟؟

دوس داشتین ؟

22:05
하니예 .이
04 July 20 , 23:34

سلیقت خوفه *-*

♥♥♥♥

answer :

😘💗لاو منی تو 
پلی لیست فارسی و کره ای هم تو راهه
کریمه کریمی
04 July 20 , 23:34

آره دوتای اول رو گوش دادم قشنگ بودن

answer :

😍💗
하니예 .이
04 July 20 , 23:40

جوننننننننننن♥-♥

answer :

😂😁
Lash Gyper
05 July 20 , 00:16

خیخ!

های
19 July 20 , 13:43

آهنگات خیلی قشنگن البته همرو داشتم ..... وایی من عاشق صدای بیللم بیلی دقیقااا داره آرزوهای منو واس خوش براورده میکنه🥺🥺😍😍😍

 

 

answer :

.
های
19 July 20 , 13:44

من بررومممم ناهاااار 

 

 

بعد ناهار مییییام 😁😁💞

answer :

باشه پس منم برم 
بایی
های
19 July 20 , 15:34

سلام 😐✋

 

هستی ؟!

answer :

سلام 
هستم
.
های
19 July 20 , 15:39

واقعااا الان دوس داشتم با یه آدم  صحبت کنم .... ولی بنظر میرسه هیچکی سایت نیس 

 

...... کمی تامل مینماییم🤪🤪

answer :

پس بنده باقالیم ؟
های
19 July 20 , 15:43

😂😂😂😂

 

... به این ضرب المثل ک میگه گر صبر کنی دارم کم کم ایمان میارم 🤔🤔

باید یه تجدید نظری درباره ی این ضرب المثلا کنم

 

چه میکنی .... من نمیدونم چی بگم ....

answer :

با این که نفهمیدم ولی خخخخ  خخخخ

نمی دونم چیکارا میکنی 
درس میخونی ؟
تجربی سخته ؟
گروهایی که استن میکنیو با بایسات بگوو
..
های
19 July 20 , 15:53

به ظر قبلیم ربط داش میخواستم برم دیدم دیرر جواب دادی

یوپ درس میخونمممممم

تجربیم 

آیم آرمی 

تهیونگ

answer :

فقط یه گروه استن میکنی ؟
های
19 July 20 , 16:08

چرا مت قلمو قطع و وصل میشی؟؟؟

answer :

خخخخ
میرم وبای دیگه میگردم  
دیگه نمی رم
های
19 July 20 , 16:14

بلینکم کم وپیش هستم ...

 

وبای دیگه !؟

answer :

اها برعکس من اول بلینک شدم بعد ارمی 
اره وبای دیگه 
البته مال من نیستنا 
من دوسشون دارم میرم سر میزنم 
مثلا این وبه باحاله
های
19 July 20 , 16:19

حالا چرا لوک بدشانس به خودش میگه ؟؟

answer :

خخخخ نمی دونم تا حالا ازش نپرسیدم
خودت ازش بپرس
های
19 July 20 , 17:43

آیلین یه سوال ..... ظر ؟! 

 

 

 

answer :

جانم ؟
های
19 July 20 , 21:49

هیچی ببخشید فک کنم اشتباه حالت پیش فرض گویشهههه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

answer :

چی ؟
های
21 July 20 , 16:19

آیلین جون ببخشید ......اشتباه خودم بود 🤦‍♀️🙇‍♀️

answer :

.
قربونت بشم مشکلی نیست
BlackBlue Translator
17 September 20 , 01:36

i love diamond and roar

answer :

.
سارا
06 October 20 , 00:23

عالیییییییییییییییییییییییییی

 

answer :

..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan