سوتییییییییییییییییییییییییییییییییی دادم

بچه هااااااااااااااااااااااا

سر کلاس زبان اومدم بنویسم next time 

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

نوشتم 

 

sext time

خدا منو بکشههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تیچرمم مردههههههه

یجوری خندید

من مردمممممممممممممممم

من دیگه نمی تونم برم سر اون کلاااااااااس

16:14
Maedeh ❤❤😇
03 October 20 , 16:15

جررررررر خدایا چه خوب نوشتی😂😂😂😂

answer :

واییییییییییییی 
من دارم اینجا میمیرمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
sana army
03 October 20 , 16:15

خداااااااااااااااااااااااااااا

سوتیت اینجا ی نفر رو کشتتتتتت

مردممممممممممممممممممممممم

جعررررررررررررررررررررررررررررر

answer :

وای نههههههههههههههههههههه
من اب شدمممممممممممممممممممممممم
انتر برقی یه جوری عین بز نیش خند زد 
*🔮💜TARA💜 🔮*
03 October 20 , 16:16

اوه یس...

😂😂😂

بدبخت حتما فکر کرده غیر مستقیم پیشنهاد دادی😂

answer :

وای نهههههههههههههههههههههه
خدایا منو بکش 
خفه شو خدا نکنهههههههههههههههه
واااااااااااااااااااااااای
خدااااااااااااااااااااااا
منو دفنم کنییییییییییییییییییییییییییید
لوک‍!∞ ꪿꪿꪿
03 October 20 , 16:18

خخخخ

answer :

⚰⚰⚰⚰⚰
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
03 October 20 , 16:18

😂🤦‍♂️😐

answer :

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️من الان چه جوری برگردم سر اون کلاس اخه
elena siwfe
03 October 20 , 16:18

واقعا 

وای خیلی بد میشه درکت میکنم 😂

answer :

واییییییییییییییییییی
خدایا منو بکش که جلسه بعد نرممممممممممم
عین بز میخندید انتر
*🔮💜TARA💜 🔮*
03 October 20 , 16:18

وااااااااای

😂😂😂😂

answer :

بعد تازه الان میگه چرا حرف نمی زنید 
اخه من با این کیبورد گوهم چی دارم بگم
BlackBlue Translator
03 October 20 , 16:19

خب خدا رو شکر نوشتی sext time

اگه دقیقا مینوشتیم سکس تایم ببین چی میشد

answer :

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نهههههههههههههههههههههههه
عمش یه t کم دارهههههههههههههههههههههههههههههه
اصلا بهش فکر نکرده بودم 
وااااااااااااااااااااااااای
خدایا 
من میرم الپ خودمو پرت کنممممممممممممممممممممممممممممممم
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
03 October 20 , 16:22

کاری نداره ک ب پشمت بگیر:/

answer :

وای نمیشههههههههههههههههههههههه
همش یه t با سکس تایم فاصله دارههههههههههههههههه
خدایاااااااااااااااااااااااا 
از کدوم سخره خودمو بندازم پایین ؟
*🔮💜TARA💜 🔮*
03 October 20 , 16:22

کیبوردتو عشقه!!!

این کیبوردا رو باید به منحرفای بدن😂😂

answer :

وای اگه یه شخصی بیاد بگه من کیبوردتم میرم لب تابمو میکنم تو کونش
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
03 October 20 , 16:24

میشه...کاری نداره تلاشتو بکن:|

answer :

وای نه اون دیگه هیچوقت یادش نمیرههههههههههههههه
PARK 🌙MOON
03 October 20 , 16:32

وایییی جررررررررر😂😂😂

لعنت ب کیبورد

answer :

واااااااااااااااااااااااای ارههههههههههههههه
کل ذهنیتش ازم خراب شد
your spatial angel ...HELENA...
03 October 20 , 16:42

هنوز کنسرتات سر جاشه ؟

answer :

اره بغضی شبا میزارم 
ولی بعضی شبا نه چون خیلی درسو مشق دارم 

Kim Ala
03 October 20 , 16:53

الهییییییییییی XDDDDDD

میدونی این موقعا تو کی دراما چی میشه؟

معلمه و دختره آخرش به هم میرسن XDDD

سو...XD

نیمه گمشده ت مشخص شد XD

مبارکه XD

پیر شین به پای هم XDDD

 

 

 

 

answer :

خخخخخخ جررررررررررررررر
وای نهههههههههههه
البته چشاش خیلی خوشکله 
ولی من اونو نمیخوام 
اندازه بابامه
من مال خودمو میخوام 
.
Gloxinia M.R
03 October 20 , 17:00

لعنت به هر چی سوتیه😵

خداااااااااا......الهی الهی.

کاریش نمیشه کرد به روی خودت نیار

 

 

answer :

وااااااااااااااااااااااااااااااای ارههههههههههههههههه
🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️هرچی بهش فکر میکنم انگار بدتر میشه
AJ deadshot
03 October 20 , 17:26

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااا

لعت به شانست

answer :

خخخخخخخ🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
الان با چه رویی برم دوباره سر اون کلاس ؟
لعنت نه تنها به شانسم هم به کیبوردم هم به خودم
Stupid Lion :|
03 October 20 , 18:23

😂😂😂😂😂😂😂😂😂عی خدااا

answer :

نخنددددددددددددد
ابروی من به چوخ رفته و تو میخندی 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#
03 October 20 , 18:24

جرررر و جررررر وجررررررر😂😂😂😂😂😂 خاک تو مخت کنن😂😂😂😂😂

answer :

یعنی الان بلرای جرواجری ؟ ایا ؟
خخخخخخخخ
نخند بابا من الان با چه رویی برم دوباره سر کلاس اخه ؟
مرتیکه یه جوری میخندید انتر
شپش شیش پا •~• بلرا سابق #--#
03 October 20 , 18:34

خدایی حقم داشته خو، سک*س تایم واااییییی🤣🤣🤣 تو کلاس ماعم یکی میخواست چسی بیاد با لحجه بگه سیکس او کلاک (six o'clock) برگشت گفت se*x o'clock🤣🤣🤣

answer :

وای نههههههههههه کوفت نخند من دارم اینجا میمیرم 
جلسه دیگه عممو میخوام بفرستم سر کلاس 
من دیگه نمیرمممممممممممممممممم
وایییی جرررررررررررررر سک*س او کلاک خاک تو سرش
خاک توسر خودم 
الان من چه گوهی بخورم اخه
Namgar Kim
03 October 20 , 19:19

چه زیبا😂😂👌🏼

answer :

نههههههههه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan