هلو

بعد از یه مدت طولانییییییییییی بازگشتم که بگم لالیسا عالی بود پسررررر

مغزم پکیییید

 

حالتون چطوره ؟

تابستون تموم شد گااااایز 😭😭😭😭💔

من اصلا نفهمیدم کی شروع شدددد

تا همین دیروز از صب تا شب سر کلاس بودم و این هفته تعطیلم 

هیجا نرفتم و هیچکار جالبی نکردم 

اخرین اتفاقات جالبی که افتاد مال عید بود 

کلی اتفاقای خوب و بد افتاد و کلی اتفاقات افتاد و رد شد 

بگذریم 

اصلاااا دلم نمیخواد مدرسه باز شههههه

 

 

پ.ن :  اونایی که بعد از عوض شدن قالب وب و غیبت کبیر من منو یادشون نمیاد جهت یادآوری من همون آیلینم گااایز 

 

14:38
~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
17 September 21 , 13:21

نکته عجیبش اینه که من دلم میخواد برم مدرسه 

 

بس که تو خونه هیچ کاری نکردم زخم بستر گرفتم خو 😐

answer :

😂😂وای من نههه
دهنم سرویس شددد
حالا دو هفته بری مدرسه نظرت برمیگرده 😂😂

یادمه یه چیزی صدات میکردم ولی یادم نیس چی 
خودت یادته ؟
ممد صدات میزدم ؟


بعدا نوشت . الان تو نظرات خوندممم امیر صدات میزدم
~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
18 September 21 , 18:39

اره مطمئنم دو هفته برم مدرسه 

 

با دلی جر خورده بر میگردم خونه و به زخم بسترم حسودی میکنم :/

answer :

😂😂😂
من که دو سه روزه خوابم اصلا حوصله هیچکاری ندارم الانم به زووور دارم درس میخونم فردا امتحان دارم
~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
26 September 21 , 12:45

آخی 

 

جاش ما فردا تعطیلیم 

answer :

شروع سال تحصیلی و تبریک میگم😂
ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
19 October 22 , 08:34

سلام

فالو شدی اگه دوست داشتی فالو کن🤎

answer :

حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan