فایتر کبیر صحبت میکنه یک دو یک دوT^T

خب...

بیاین با یه پرسش مهم شروع کنیم

از نظر شما عشق چیه؟

خب

ممکنه بگین عشق یه حس نابه

عشق یعنی قلب و روح و جسمتوو همه و همه چیزتو بدی به یه فرد خاص

یا عشق حس زندگیه

خب

خیلی تعریف از عشق داریم

و خیلی خوبم میتونیم این حسو توصیف کنیم

اما در عمل..

بنظرتون با این تعاریف قشنگ و زیبا چرا وارد بحث عشق که میشیم متوجه یه تناقض بزرگ میشیم؟

اینکه همه روابط اخرش جداییه؟

وقتی این حس انقدر میتونه زندگی بخشو جذاب باشه چرا اخرش کارمون به جدایی کشیده میشه؟

خب این حسی که ما ازش صحبت میکنیم درواقع اینه :

فقط یه حس وابستگیه

یا اینکه یه مقداری بیشتر از بقیه دوسش داری

و بعد

وقتی رد بشی

وقتی بفهمی اون فرد نمیخوادت

یا وقتی بفهمی بهش نمیرسی

تموم!

دیگه عشقی در کار نیست

بعدش اگه خیلی بشه دوماه انتظار برای برگشت

یا تحمل دوری

و اگر ک برنگشت

چیزی ک زیاده ادمه

میریم سراغ یکی دیگه

بنظر شما این عشقه؟

شما نظرتون راجب عشق چیه؟

امیدوارم که لذت برده باشین^^

پارت بعدی میریم سراغ فلسفش

اوممم... درواقع من نه روانشناسم

نه یه مشاور

فقط چون یکمی درک یا دیدگاهم نسبت به اتفاقات اطرافم فرق داره

میخوام نظر بقیه ادمای معمولیو هم بدونم

فکر میکنم که اینجوری و با خوندن و دونستن دیدگاه های همیدیگه میتونیم درکمون در رابطه با هرچیزی رو بالاتر ببریم

اگر که موافقید نظرتونو زیر همین پست کامنت کنید

فایتینگ👊💜

15:34
Ana. j.chim
16 September 20 , 15:36

🔫0____________________0 

answer :

جانم؟
نظرت چیه؟
Stupid Lion :|
16 September 20 , 15:37

بنظر من عشق اگه تهش جدایی باشه اصلا از همون اول عشق

نبوده! و اگه به رگ زدن و افسردگی و خراب کردنِ زندگی باشه عم عشق نبوده:)

عشق واقعی احساسیه ک میاد و میسازه! خراب نمیکنه!! 

answer :

درسته
منم خیلی زیاد باهات موافقم
مشکل اینجاس ک خیلیا فک میکنن اخر همه روابط میشه جدایی
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
16 September 20 , 15:38

خب عاااا

اگ این قرارع حسه بین اون دو باشه ک عشق نی

اما بعد از وقتی ک جدا شدن یکی ع اونا همچنان عاشقانه براش بمیره و دوسش داشته باشع و حاضر نباشه با کسی دیگ ای باشع

عااا اسمه این عشقه ..

answer :

اصولا همینه و مشکل اینه
اینکه ما فکر اشتباهی راجب عشق میکنیو کراشو با عشق اشتباهی میگیریم
بعدشم ضربه های اساسی میخوریم بابت همین اتفاق
خب اصن چرا باید جدا بشن وقتی همو دوس دارن
اگه یکنفر اون یکیو کلا نمیخواد ک نمیشه جدا شدن
چون کلا با هم نبودن
ولی وقتی دو طرفس و ا هم بودن
دلیل جدایی میتونه دیدگاه اشتباه یکی ازون دو نفر باشه
لوک بد شانص
16 September 20 , 15:38

:)

answer :

:) ینی درسته یا غلط؟
ینی قبولش داری یا ن؟
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:41

سنپاااای !

اون یه کوچولو چشم هایی ک پیدا بود ..

خیلییی کیوت بودن هققققق

فایتر کیوتتت

فایتر کیوتتتتتتت

پیشیه کیوتتتتتتتتت

هققق

سوییتتتت

***^^^****

answer :

نگو ک دیدی منو؟
واااااااااااااااییییییییییی نهههههههههههههههههههههههههه
.
Latte cocoa
16 September 20 , 15:41

اینی ک تو گفتی عشق نیس بیبیم ، فقد وابستگیه...

عشق وقتی اتفاق میافته ک دو تا ادم داغون بهم برسن و همو بسازن ، احساساتی در غیر اینصورت ، عشق نیستن ، یه اسم دیگ دارن

این ی تعریفه نسبتن دقیق بود 👆

 

ولی نظر شخصی خودم چیز دیگه ای...

answer :

دقیقن
مشکل اینجاس ک ما اشتباه میگیریمو فکر میکنیم ک عشقه :)
لازم نیس ک جفتشون حتما داغون باشن ک ._.
کافیه با هم بسازن
ممکنه بحثشون بشه
ولی بسازن همدیگرو
:)
کاملا موافقم
.
Stupid Lion :|
16 September 20 , 15:42

خب اون اصلا اسمش دوست داشتن نیس هوسه 🤦🏻‍♀️

شت, حوس؟ هوس؟|: 😂 

answer :

😂😂😂😂😂
درسته
من فکر میکنم دقیقا همینه
یجورایی کراش
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:42

سنپای ..

تو یه پیشی گرد کیوتی هققق

answer :

عییی بدجننننننننننننننننسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس.ابروممممممممممم رفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
Hasti 🐰🐥
16 September 20 , 15:42

دیدگاهه جالبی داری..

میدونی فایتر من خودم بشخصه فک میکنم عشق یه چیزه نابه...یعنی واقعا کم پیدا میشه.نمیخوام احساساته بقیه رو زیره سوال ببرم ولی خیلی اوقات ما عشقو با وابستگی یا هوس اشتباه میگیریم

تو این دوران ادما واقعا پیچیده بنظر میرسن.خیلی چیزارو حتی خودشونم نمیفهمنو فقط دنباله روی بقین

answer :

دقیقن موافقم عیحT^T
کاملا موافقم پارتن بعدی میریم سراغ فلسفشو بعدم سراغ گرایشی ک داریم
اینا همش وابستگیو کراشه نسبت ب اون فرد
باز کامنت بقیرم بخون
Ana. j.chim
16 September 20 , 15:42

هوووم..

عشقی ک تهش جدایی باشه عشق نیس..

یه هوس زودگذر بوده..

ما چطوری عاشق خداییم؟.. جوری ک جونمون رو براش بدیم^^

پس عشق واقعی همینه.. ینی حاظری اون باشه حتی اگ لازم باشه تو توی راه بودنش تباه شی ^^

پس جدایی و عشق.. نمیتونن توی خونه جا بگیرن..

 

 

پ.ن : این عکس گفتینو زیادی کیوتهههههه..

گاددددد..

سنسحسنطتیحسحسحسحنسسجحسحسحس T^T

answer :

:)
درسته
میدونی
عشق اصلا تهش جدایی نیست
این یه دیدگاه اشتباهه
چون عشق تموم نمیشه
بیشترو بیشتر میشه
طوری ک توش غرق بشی

کار ایلینه*^*
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:43

سنپای T^T

answer :

انیو پیشی بالغ^^
لوک بد شانص
16 September 20 , 15:45

قبولش دارم...!

answer :

لوکییی^^
چ خوب
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:47

عح ..

پستتو اصن نخوندم

لاو کن بی اورتینگ

بنظرم عشق بیشتر ع یه احساسه

و هیچ نشونه ی خاصی نداره

عشقه هرکسی یجورعه

 

answer :

:)
اوهوم
عشق
نشونه
نداره
یهویی میبینی همه فکرت شده درگیر یه دوست
^^
قشنگه ن
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
16 September 20 , 15:48

خب اگ همو دوس داشتن باشن اصن چرا باید جدا شن ؟

اگ یکیشون جدا بخاد شع خب اونیکی رو دوس ندارع

اگ حتی ب جدایی فکر هم نکنن ینی حسه بینشون عشقه

answer :

موافق
خب وقتی یکی اون یکیو نمیخواد از همون اول
اونا هیچ رابطه ای نداشتن
زوری ک نمیشه یه قلبو عاشق کردو مجبورش کرد ب تپیدن برای کسی
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:48

سنپای فق چشمات معلوم بود

کیوت سوییت

کیوت سویییتتتتت 

پیشی ↜ᰔᰔᰔ

answer :

اسکایاااااااااا
خیلی بدجنسی
من هنو تورو ندیدم
:(
هق
نامرد
خیلی زشتم ن؟
شبیه ببعیم😂😂
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 15:56

خیلی نگا نکردم ب عکس :|

اینجوری بودم ک

«جرررر. این خیلی کاواییی عهههه »

*انداختن گوشی رو مبل

رفتن سر پی سی *

answer :

😂😂😂
خیلی بدجنسی
زود تند سریع
من عکستو میخواااااااااااااااااااام
sweet kiwi ^^
16 September 20 , 15:56

عشق بیشترش هوسهه و مردمم اسمشم ب گنند کششیدن

ولی عشق وقتی معنی پیدا مییکنه ک. تبدیل بشه ب دوست داشتتنن...

من از کلممه عاشقتم برا همه استفاده میکنم ولی. دووست دارمو نه :))))))

answer :

دقیقا من برعکسم
اصلا نمیگم عاشقتم
ولی خب خیلی دوستون دارم^^
اوم
میدونی
اینجوریام نیست
ببین
کراشم دقیقن عین هوسه
خب تو اون فردو فقط یکمی دوس داری 
ولی عاشقش نیستی
عشق
خیلی فرق داره
از بین نمیره
یهووی میادو کل وجودتو پر میکنه ازون فرد شگفت انگیز :)
rosi .btc
16 September 20 , 16:00

خب منم زیاد به اینکه روانشناس باشی یا مشاور اعتقاد ندارم بعضی وقتا فقط تجربه و محبت میتونه جوابگو باشه

خب نظر منم راجع به این حس فراطبیعی اینه که تو دنیا عشق در مواقع خاصی وجود داره

اینکه بگیم دیروز یکی از کنارم گذشت و فلان حس بهم دست دادو... اینا پایانی ندارن 

اون موقعیتای خاصم موقعیت مادی نیستن. من تمام باورم اینه که عشق یه چیزی هس که برا خدا و چیزای غیرانسانیه

حالا این نظر منه

اگه حوصله کنم بقیشم میگم

answer :

مگ منو میشناسیO.O
خب من تا الان بات نحرفیدم روزی شه
اوهوم میگم ک نیستم^^
اوممم
درسته
از نظر من حس بین خالقو مخلوق میتونه بهترین مثال برای عشق باشه
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:00

ت وات بت تکست میدم

من کیوت نیستم یا همچین چیزی

فقط هم چشمام پیداس :|

answer :

😂😂😂از نظر منکه خیلیم بانمکو نازی^^
برعکس من ._.
کاش نمیدیدی
ابروم رف
همه تصوراتت نابود شد ن؟
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
16 September 20 , 16:01

اگ اوضاع این باشه

اونیکی میرع دنباله زندگیش 

اونیکی میمیره :)

answer :

خب یکی اونو اصلا دوس نداره
و خب
نمیتونه قلبشو بزور بده ب اون
این عشق نیست
عشق ینی
قلبت ناخوداگاه و بدون دونستن
برای ینفر محکم بتپه
و همه وجودت اونو فریاد بزنه
البته این نظر منه ها
اون یکیم بهتر میتونه کنار بیاد
چون خب
بیبنشون رابطه ای نبوده از اولشم
mochi ^-^
16 September 20 , 16:04

تا حالا عشقو تجربه نکردم که بخوام نظر بدم در موردش..
اما از نظرم زمانی که با هم دوستید و پشت هم هستید میشه عشق..میدونی نه عشق اونجوری..اه اصلا ولش نمیتونم درست بگم:/

answer :

خب منظورم عشق اونجوریه موچی کوچولو
عشق اونجوری
عشقی ک عشق باشه
میفهمم
توصیف عشق سخته
sweet kiwi ^^
16 September 20 , 16:04

من رو هیونگوون کراشم ولیی. دووسش دارم

بستگی ب خودت داره چجوری تعبیرش کنی

answer :

خب
ببین
حسی ک ما مثلا ب بایسامون داریم
عشق نمیشه گف همشون عشقن
ولی همشون کراش بودن رو اون ادمه
حالا رو ظاهرش
رو پولش
یا حتی رو اخلاقش
اما
گاهیم عشقه
مثلا تو یهویی میبینی و متوجه میشی ک وقتی عکسشو میبینی بدون اینکه بدونی قلبت محکم داره قفسه سینتو چنگ میزنه ک بره پیش اون فرد
با اینکه حتی لمسشم نکردی یا از نزدیک ندیدیش :)
PARK 🌙MOON
16 September 20 , 16:05

من نمیفهمم چجوری ممکنه یه نفر عین احمقا (خیلی ببخشیدا ولی تصورم اینع) همش حواسش ب یکی دیگه باشه

اصن ممکن نیس

هرکس حواسش باس ب خودش باشه. همینو بس

اه اصن عشقی ک تو داستانا و فیلما هس همش چرته

من یکی باورم نمیشه

اونی ک میگه عاشقم کص میگه

فق حس میکنه یکیو پیدا کرده ک باش زر بزنه

answer :

😂😂خب زدی کلللللللللللللل مطلبو بردی زیر سوال
ببین
تو کلا ب عشق اعتقاد نداری
میدونی چرا؟
چون عشقو ندیدی
عشق واقعیو اگ ببینی متوجه اشتباهت میشی
یا وقتی عاشق بشیو قلبت محکم برای داشتن کسی فریاد بزنه
درکش میکنی :)
حقم داری
عشق کم پیدا میشه
𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣
16 September 20 , 16:05

الان ک چی ؟

خب کاری نمیشه کرد

یکی عاشق یکی فارق

answer :

اوهوم
نمیشه کاری کرد
اون فرد باید بسوزه و بسازه
خب
برای این مشکل نمیشه کاری کرد
مگر عاشق شدن
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:05

ن واقعا ن

شبیه ب تصورام بودی کیوتم

answer :

هق
راس میگی :(
فک میکردم عین بزم ._.
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:07

سنپای

الان رفتم عکس پروفمو دیدم

بعد این جوری شدم ک

«این چ عکس فاکی ای عه !؟»

ده دیقه بش زل زدم

کصشر محض بود !

بعد من قبلا اینجوری بودم ک

«این عکس بد نی»

الان نگاش میکنم احساس میکنم ک یجوریه اصن :|

answer :

😂😂
اسکایا انقد بم نگو سنپای واقعا داره عصبیم میکنه هق
خیلیم خوشگلی
نشونم بده
اصن اونو نمیخوام
یکی دیگرو نشون بده

.
mochi ^-^
16 September 20 , 16:07

موچی کوچولو؟عرررررر هارتمT^T خوب باید بگم قلبم از کیوتیت به فنا رفت*^*

answer :

یااااا
اوهوم
خب یه موچی کیوتو کوچولویی دیگه :)
من کجام کیوته گااااااااااد
چرا درکش نمیکنم
هق
Ana. j.chim
16 September 20 , 16:09

هوم.. بات موافقم فایتری ^^

 

ایلین شیییی..بسی کاواییههههه T^T

 

 

صب کن صب کن..

اسکای تورو دیدددددد؟.. هاااا T-----T

پس من چیییییییی؟..عرررررررر..این نامردیههههه T----T

answer :

تنکیو فراوان^.^
اوهوم
حس میکنم یکی ازون پیشیا ایلینه یکیشم منم^^
هق
کاوایین
یااااااا
اسکای خب
همه سکرتامو میدونه ماشالله¬_¬
sweet kiwi ^^
16 September 20 , 16:11

خب دقیقا اون حسی ک گفتی حسم ب هیوونگوونهههههههههههههه

answer :

جیرینگ
عاشق شدی رف ^^
دیدی
توصیف عشق سخته
ولی غیر ممکن نیس
چون من تونستم
جیرییییییییینگ
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:11

ب تخم چپم سنپای اصن

هرکیع من خوشش نمیاد سلیقه خودش مشکل داره

وح

تکست میدم بت

answer :

اوهوم اوهومT^T
PARK 🌙MOON
16 September 20 , 16:13

آرزو میکنم هیچوخ تجربش نکنم

answer :

اوم..
اینم درستهولی زیادم ازش فراری نباش
نمیخوام دیگه کسی مثل من باشه
اگ فراری باشی
برات دردناک ترو سخت تر میشه
باید بگم ک عشق همونقدری ک میتونه زیبا و شیرین باشه
میتونه تلخو دردناک باشه
بستگی داره ک چقد قوی هستیو میجنگی برای فرد خاص زندگیت
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:14

برو یه مین چک کن واتساپتو

میخام بلاکت کنم

با خط ننم ح زدم بات

answer :

هوم؟
ینی اون تل تو نبودی؟
مادرت بود؟
بلاکم نکنننننننننننننننننننن
.
sweet kiwi ^^
16 September 20 , 16:15

خاک تو گور شدم پس😂😂😂😂😂

answer :

😂😂
قوی باش
این تنها راه حلشه
یگونه دلم برات تنگیده بود بیشورT^T
DRSVHOST 32
16 September 20 , 16:15

*-*

عشق:

احساسی است که بر اثر اتفاقات شیمیایی در مغز آدمیزاد می افتد

حال برای د**** *****  یا طبیعت :)

 

answer :

😂😂😂داداش کلااااااااااااااااااااااا پرتیا
عشق تو قلبه داداشی من*^*
میو
Ana. j.chim
16 September 20 , 16:16

عاره.. پیشی خپل نرمالو ^^

 

 

T-----T

ماشالا ^-^

خدا زیاد کنه XD

 

ولی من باهاتون قهرم.. عر..

اسکای باتوام هستم.. T^T

answer :

😂😂
بابا من هنو اونو ندیدم
یهویی شمارمو یافت
بعدم ت وات عکس خودمه
رفت دید
بعد بمن ببعی میگه پیشی سوییت ._.
منکه میدونم همه تصوراتشو ب فنا دادم :(
هق
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:17

ن تل برا خودمه

همچیز برای منه اصن

ولی واتساپ خودم عکس من نیس

پس رفتم سرگوشی مامانم و با اون بت پیام دادم

answer :

اوهوم
پس کوشی
نیومده چیزی برام ک
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:22

سنپای من ک شمارتو زدم

نکنه ب یکی دیگ پ داده باشم !!!

فایتینگ مگ ننوشته بیوت !؟

answer :

اوهوم
عااااام
اومدددددددددددددددددددد
واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییی
چقد گنده ای ._.
چقد گوگولیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
sweet kiwi ^^
16 September 20 , 16:26

سعیمو میکنم😂😂😂😂

 

هققققققققققق منممممم عنتررررررررررررر دوستداشتنیییییییی😍

answer :

.
Ana. j.chim
16 September 20 , 16:28

-_____-

نع نع نععععع..

من قبول ندارممممم

باهاتون قهرم •-•

answer :

خیلی خوشگلههههههههههههههههههههههههههزهعسشغقثلسقعبسشغث
rosi .btc
16 September 20 , 16:29

آره من شما رو میشناسم. ولی فک نکنم شما منو بشناسین

خب ینی اینجا همه معتقدن عشق وجود داره؟

من اصلا نمت باور کنم وجود داره 

answer :

نه اگه کامنتارو بخونی متوجه میشی ک همه نیستن
جوابمم میتونی ببینی^^
عاااااو
میشه معرفی کنی پس؟
ѕкуу-υн ➶︎࿎࿎
16 September 20 , 16:37

سنپای بلاکی !

answer :

.دیگه دوست ندارم خوشگل کیوت
Ana. j.chim
16 September 20 , 17:00

چینجاااااااا

اسکااااای..منم میخوام ببینممممممممم

لبااعببیااستنیتینسنسنس

answer :

بابا من خیلیم عالی نیستم
bahareh tt
16 September 20 , 17:01

چه تفاهمی امروز معلممون همین بحثو تو کلاس باز کردو از ما نظر خواست

خلاصه نظر

من عشقو تجربه نکردم هر موقع تجربش کردم حتما بهت میگم...😏

answer :

:)
خب بنظرم بهتره با عشق واقعی روبرو شیم همین
😂😂
bahareh tt
16 September 20 , 17:03

این باید از داداشم بپرسم چون هر هفته عاشق میشه😂😂

answer :

😂😂😂خب ببین منظور منم همونه
داداشت عاشق نمیشه ک
فق کراشه
rosi .btc
16 September 20 , 17:04

من رزی 15

البته شناخت زیادی ندارم در این حد میدونم که دوست هانی جون بودین و دخمل خعلی خوفی هشتین

answer :

سلااااام رزی^^
اوهوم
عایگو
خودت خوبی بیب
رزی هانی
لدفن روز تولدتم بهم میگی؟
میخوام یادم باشه :)
♥︎ Pusheen ♥︎
16 September 20 , 17:08

عشق خب🤔

میدونی من از حرف ش خوشم میاد پس ورش میدارم

چی‌میمونه؟…

عق

🤢

این کل نظر منه😃

answer :

😂😂👌زیبا ترین نظر بود
BlackBlue Translator
17 September 20 , 01:00

فایتر این دردو کشیدم بد جور

عشق چیزیه که هم شادی بهت میده هم یه غم سنگین

من عاشقش بودم بد جور داشتم رویاهامو باهاش میساختم و کلی با خودم شاد بودم که یه روزی بهش میرسم

ولی نگو که اصلا نمیدونسته من چقدر دوستش دارم چون اصولا خودم بهش نگفتم (عشق و عاشقی های من جریان داره اگه میخوای بهتر بدونی چی شده بیا وبم خصوصی بده تا برات درست تعریف کنم البته اگه دوست داری)

چ.ن اگه بهش میگفتم کلی خجالت زده میشدم وقتی هم که بهش گفتم دیگه محلم نداد و یه غم بزرگ روی قلبم گذاشت

برای همین عشق هم قشنگه هم به شدت زشته

تا وقتی دوری باشه جذابه چون برای رسیدن بهش تلاش میکنی و همین تلاش کردن عشقو زیبا میکنه بعدش که بهش میرسی جذابیتشو از دست میده

هیچ پایان خوشی مثل قصه ها برای عشق وجود نداره پایان های خوش برای موفقیته

چون عشق پایانش دقیقا اخرشه و از بین میره

حتی اگه دو تا عاشق با هم ازدوجم بکنن دیگه اون شور و هیجان قبل ازدواجو ندارن پس عشق کهنه میشه عشق میگنده و برای زندهنگه داشتن و تازه نگه داشتنش باید کارای بزرگی انجام بدی

و این بود انشای من خخخخخخ

answer :

فایتر؟؟
پشممممممممممممم
توعم منو میشناسی؟
اهم
اوهوم
اوه
درسته
اخی
^^
ببین
عشق کهنه نمیشه
مگ اینکه دورش بندازی تا خاک بخوره
عشق ازبین نمیره
فقط رشد میکنه
جوونه میزنه
و وجودت پر میشه از یه ادم خاص
بستگی داره ب خودت
:)
💜BTS💜 ❤My🎶Heart
18 September 20 , 00:49

راجبش نظری ندارم

عشق شاید خوب باشه شاید بد

نظری ندارم 

answer :

باوش^^
rosi .btc
18 September 20 , 20:03

وووووووووووویییییییییییی

چقده من خوشبختم و نمیدونستم

واااااااااااااااااییییییییی فایتر تولدمو پرسییییییییییییید. من ذوق مرررررررررررررگگگگگ

من تولدم 5 تیرهههههههههه

answer :

هی بیبی
این چ حرفیه
من خیلی خوشبختم ک با یه همچین بیبی سوییتی اشنا شدم :)
عایگو
تنکس
میخوام یادم بمونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan