نظر پسران کره ای راجب دختران ایرانی (پارت اخر)

 o★)┐ DOWNLOAD ★)└

17:14
Ani Ruby
06 August 20 , 17:32

این دختره هدی نیکو نیس؟

answer :

چرا^^
خودشه
sana Blink
06 August 20 , 18:10

چرا هدی اینقدر خوشگلهههههه

اصلا قیافش مثلا ایرانیا نیس=/

شایدم هس من تشخیص نمیدم=|

answer :

تو تشخیص نمیدی
عین ایرانیاس😹😹
تازه متولده اهوازه
TARA'S WORLD
06 August 20 , 18:11

برای اضافه کردن صفحه آپلود میدونی چیکار کنم؟!

answer :

جان؟
منظورت چیه
میخوای تو یه سایتی اپلود کنی؟
sana Blink
06 August 20 , 18:38

عهه=/

اثا من هیچی متوجهههه نمیشم=/

بعد بقیه ک میگن کره ایا چشم فندوقین 

من هیچوقت همچین چیزیو نفهمیدم=/

answer :

😹😹😹
تو این مورد اونان ک نمیفهمن
خیلی سادس:")
TARA'S WORLD
06 August 20 , 18:49

همینجا!

مثلا الان اینجا دانلود رو می زنم یک صفحه میاره ازش دانلود کنیم

این رو من چطوری بزارم؟

answer :

عاها
ببین اول یه سایت برای اپلود میابی بعدش توش فیلم یا فایل مورد نظرتو اپ میکنی اوکی؟
pinkysun _^^_
06 August 20 , 20:11

فایتر لعنتی میدونی چقد ذوق کردممممم 😀😀

answer :

😀
من همه قسمتاشو گذاشتم
Hasti 🐰🐥
06 August 20 , 22:08

ناموسا عجب برنامه اییه:|

خوشبحاله دختره چ کیفی کنه اونور

ماهم درکشوره جهان سوممون میمونیم:/👍😐

answer :

😹😹
یااااااا اینجوری نگو انقد از ایران تعریف کرده اونور
ولی درهرحال هیچ جای دنیا وطن خود ادم نمیشه
ادم دلش میگیره
TARA'S WORLD
08 August 20 , 15:27

خوب آپلود کردم!

answer :

بعدش لینک جدیدجو باید اینجوری کنی :
تو ارسال مطلب
اینو میزنی
بعدش لینکو تو یو ار ال قرار میدی و پذیرشو میزنی^^
ولی قبلش مثلا باید یه متنیو یا کلمه ایو تو نمیش متن بزنی ک وقتی روش کلیک میکنی بره تو صفحه اپلود
Mahtisa
26 October 21 , 09:48

هدی نیکو ایرانی واسه یک موضعی رفته کره جنوبی بازیگرم هست و توی فیلم های کره ای بازی میکنه مثل چندتا از کره ای خاکه در فیلم ایرانی بازی کردند اونم مثل دخترای کره ای دیگه استعداد خوانندگی رو داره 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan