دیگه اون آیلین قبلی نمی شم 🤧

 

 

اقا اول اینکه تو روحش 

 

بعد این که خدا لعنتش کنه 

 

.

 

 

 

خب از اولش شروع میکنم

 

من دو سال پیش بلینک شدم (فن گروه بلک پینک)

 

بعد یه اکانت تو برنامه blink amino که برای بلینکای تو کل دنیاست

 

اینا این اکانتمه 

 

            یعنی بود 

 

 

 

 

بعد من تو این اکانته اصلا دنیایی داشتم واسه خودم 

 

تا این که گوشیم مرد 

 

                         خدا بیامرزتش 

.

 

صلوات ختم کنید 

 

وایسید هنوز جرایان اصلی رو نگفتم 

 

اقا من یه روز تو یه گروه چت ایرانی یه دختره ی ذلیل مردرو پیدا کردم که کاش دستم میشکست اون دختررو فالو نمی کردم  

 

این دختره اومد پیوی خودشو عسل معرفی کرد گف مال اهوازم و ما با هم صمیمی شدیم و وویس و اینا میفرستادیم و روزی خداگیگ چت میکردیم 

 

بعد بهم گفت عکستو بفرس   من گفتم که اول تو بفرس 

 

بعد اینو فرستاد    :/  indecision

 

 

 

 

بعد از اونجایی که من نمی دونم چرا ما ایرانیا عادت داریم عکس فیک بفرستیم (ولی خدایی خودم تاحالا این کارو نکردم)  : 

بهش گفتم این فیکه 

 

گفت نه بابا 

گفتم تو پسری گف نه من دخترم اسمم عسله همه همینو میگن

 

دوباره گفتم این عکسه فیکه 

 

گف : چرا ؟

 

گفتم : چون اهواز هواش اینجوری نیست

 

هزارتا دلیل اورد بعد اینو فرستاد

 

 

گف : اینا این تو پارکینگ خونمونه

 

منم دیگه قبول کردم و عکسمو واسش فرستادم

 

بعد ما همین جوری چت می کردیم که وانگهی 

 

                                                    گوشیم مرد

 

بعد من ناراحههههت 

                           که دیگه نمی تونم باهاش چت کنم و چیز میز بنویسم تو برنامه هه و اینا 

 

بعد من یک سال و نیم خوشحال بودم حداقل یه دوست درس درمون داشتم 

 

که وانگهی    -_-

 

چند شب چیش تو اینستا میچرخیدم که یه عکس دیدم ازش و فهمیدم 

 

اون ذلیل مرده عسل نبوده 

 

شکیبا یا همون شکیب بوده که فکر کنم مدلم هست چون عکسشو تو پیج لباس و اینا دیدم

 

 

 

..

و از اون موقع به بعد من اون آیلین قبلی نشدم

 

یکی دیگه هم این بلا رو سرم اورد اگر دوس داشتید بگید بگمش

م

21:59
صٰآکِتْ وَ پُرْ صَرْ وَ صِدٰآ
09 July 20 , 22:15

عه!

answer :

ماشالا جه زود خوندی.
Lash Gyper
09 July 20 , 22:17

عخی!

answer :

.
하니예 .이
09 July 20 , 22:26

هعییییییییییییییییییییییییییی

عرررررررررررررررررررررر شکیببببببببببببببببببببببببب*-*

هعیییییییی چرا گول میزنن  عنترا:/

answer :

...
Lash Gyper
09 July 20 , 22:32

باو پصر بح این جذابی چرا باید خدشُ جای دختر جا بزنع؟

answer :

دختره :/

با دوستاش ادعا میکنن فقط تیپ پسرونه دارن
صٰآکِتْ وَ پُرْ صَرْ وَ صِدٰآ
09 July 20 , 22:33

خخخ

Lash Gyper
09 July 20 , 22:46

دخترح !!؟

چه زیباع 😹

answer :

خخخخخ
ناشناس
02 March 22 , 08:06

عه! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan