تولد وبهههه

وب با دو روز تاخیر یه ساله شددد😍😍چوکاههههه

باورم نمیشه یهساله اینجام 😂🥺

 

پ.ن  الان از سر امتحان اومدم هنوز از استرس دارم میلرزم :|

 

واسه یه سالگیه وب دوس دارید چیکار کنیم 😍درخواستی مرخواستی چیزی مد نظرتون هست در خدمتیم😂🤝

19:18
BlackBlue Translator
28 June 21 , 23:51

اول از همه قالبو عوض کن تولدت مبارک

answer :

چشه قالب
تولد وب نه من😂😂🤝
Shinya Skywalker
01 July 21 , 10:19

عه چه جالب من و تو حدودن یه زمان اومدیم بیان

عاره یادمه که دفه اول اومدی وبم گفتی تازه اومدم گفتم عههه منم تازه اومدم

مبارکه

answer :

عههه چه جاالبببب 
عه من یادم نبود اصلا
مرسیییی🌼❤

میگم چقد بیان خلوت شده 
خلی مسخرس 
انگار همه غریبه عن
مثلا من قبلنا روزی 200 تا جازدید کننده داشتم 300  تا بازدید بعد پست میزاشتم یه عالمه برا بچه های اشنا میومدن کامنت میزاشتن اصلا خیلی خوب بود هر وبی میرفتم همه اشنا بودن
اونا نیستن کلا بیان خلوت شده یه جوری شده دیگه انگیزه ای واسه وب و پست ندارم اصلا خیلی مسخرس
Shinya Skywalker
01 July 21 , 14:31

عره

تو که اسممو یادت نبود من تورو خوب یادمه😂😂

فدات

 

 

میدونی چیه...منم همینجوریم

قدیمیای بیان همشون رفتن این جدیدام که اومدن همشون یه عده سمن که بلدن فقط چصنالع کنن یا بیان با همه رل بزنن و لاو بترکونن یه عده بچه اومدن و فقط وبلاگ دوستای خودشونو نگا میکنن وگرنه من حدود 170 تا فالوور دارم پست آخرم رو خیلی وقت پیش گذاشتم بدون کامنت بازدید 8تا

answer :

نخیر یادم بود فقط قاطی کرده بودم 😂😂💔


اه چه وضشه 
این لوسای تازه به دوران رسیده 
والا ماعم تازه وارد بودیم ولی اینجوری نکردیم اومدیم چیزی یاد بگیریم یه ذره ارتباط برقرار کنیم اومدن ریدن توش -_-
Shinya Skywalker
01 July 21 , 14:32

ها مگ اینکه قدیمیای بیان یهو پیداشون شه کامنت بزارن مثلن بعد عمری یکی کامنت داد واسه پستم دیدم صدراعه که حدود 6 سالع بیانه

answer :

کاش عین قبل شه 
یادمه صدرارو 
بابا چقد اون اولا بیان خوب و با صفا بود
نگار بود صدرا امیر ای جی ماعده سارا سپهر لی لی جونی ارمینیوس فایتر اسکای پرویز ماماسیتا کلا همه بودن خیلی با صفا بود 
ج ح های نصف شب 
وب های کیپاپ که اونقد اباد و خوب بود 
تیم ترجمه فعال بود 
اصلا خیلی خوب بود ریده شده به همچی
البته منم مدت زیادی نبودم خیلیاشون منو یادشون نیس
Shinya Skywalker
01 July 21 , 16:19

مشخص بود😑😂

 

 

خودت جواب خودتو دادی

تازه به دوران رسیده👌

 

answer :

😂😂


دقیقا🤦‍♀️اوف مسخرس این وضعیت 
به سرم زده دوتا وبو حذف کنم برم یا دیگه کلن فعالیت نکنم و سر نزنم
Shinya Skywalker
01 July 21 , 16:26

اوهوم عاره خوب بود

 

 

 

منم برای اینکه فعالیت نکنم سر نزتم زیاد شماره سه چهار نفر که خوب بودن از جمله خودت گرفتم😂😂

راسی واتساپ هنو نمیتونی بیای؟

answer :



😂
 هنوز نه🤦‍♀️
Shinya Skywalker
01 July 21 , 16:33

هعییییی

آقد دلم تنگ شده بود واست

answer :

اوخی
حالا هستم اینجا
Shinya Skywalker
03 July 21 , 09:18

خوبی؟

answer :

عین همیشه 
تو چطوری ؟
Shinya Skywalker
03 July 21 , 14:30

منم عین همیشه

answer :

ینی چطور ؟
Shinya Skywalker
03 July 21 , 14:49

همممم🤔نه خوب نه بد هیچ حسی ندارم

answer :

منم حوصلم سر رفته حوصله هیچیو ندارم 
البته جز توییتر
Shinya Skywalker
03 July 21 , 15:17

اینستا داری؟ آیدیتو بده ببنم

answer :

نه ندارم
Shinya Skywalker
03 July 21 , 15:23

تلگرام؟

answer :

ندارم
Shinya Skywalker
03 July 21 , 15:29

واتساپ هم نمیتونی بیای

answer :

اره 
هستم اینجا دیگه مشکلش چیه
Shinya Skywalker
03 July 21 , 16:00

خب اینجا کم میشه حرف زد

answer :

نه بابا اوکیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan