کیپاپرا بشتابید....

 

 

 

کیپاپرای خوشکل چالش داریم

 

هر کدومو که تا حالا انجام دادید عددشو بنویسید 

 

 

.

.

.   

 

 

1_البوم داری ؟

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟)

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ 

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟

 

 

منتظر نظراتتون و جواب این سوالات هستم

 

 

 

.

 

 

بچه ها دوتا از اعضای ایکون تصادف کردن 

.

 

چه بلایی داره سر وای جی کیاد ؟

 

..

17:13
seveanth Skyy ... !
14 July 20 , 19:51

1_البوم داری ؟ن

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟ر

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟ن

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟ر

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟ر

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟همه رو !

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟)ر

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟ن

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟ن

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ اره معلومه خیلی

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟خیلی

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟ر داشتم 

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟چارسالی میشه

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟ ایتزی 

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )با همه ی هیترا سخت برخورد میکنم

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟ر

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟اکسو جلو چشمام اب شد‌‌‌....

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟ ن خوشم میومد نه بدم میومد

answer :

..
لوکِ بَد شانس ...
14 July 20 , 21:45

 

1_البوم داری ؟ چی هست اصن ؟

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟ یوتیوب که فیلتره :// استغفرالله ...

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟ استن چیست :// ؟

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟ استن چیست :// ؟

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟ رای گیری ریاست جمهوری ؟ آره !

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟ فندوم ؟ فندق ؟ رندوم ؟

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟) تویی دیگح!

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟ استن ؟ با نامحرم ؟

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟ استن ؟ 

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ کاور ؟ کی پاپ ؟ چی هستن ؟

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟ کاور ؟ کی پاپ ؟ چی هستن ؟

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟ نُچ !

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟ کی پاپر ؟ چی هست ؟

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟ نُچ!

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم ) کی پاپ ؟ هیتر ؟ چی هستن ؟

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟ کی پاپ ؟ چی هست ؟

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟ ://///

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟ کی پاپ ؟ چی هست ؟

---

شوخی بودا !

برا خنده بود...

کی پاپرم...

answer :

خخخخخ
داغون شدم انقد خندیدم 

جان من کی پاپری ؟


هوراااااااااااااااااااااا
.

فن بوی ایرانی 
فن بویا دارن زیاد میشن
لوکِ بَد شانس ...
14 July 20 , 21:56

://

answer :

اینارو میشه واقعیم جواب بدی ؟ :))))
لوکِ بَد شانس ...
14 July 20 , 22:23

هر وقت حصش بود جواب میدم!

answer :

باشه هر جور راحتی.
하니예 .이
15 July 20 , 02:53

1_البوم داری ؟خیر*-*

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟ عاری بسیاررررر

3_فقط یه گروه استن میکنی؟خیلی از گروه هارو دوست دارم ولی بی تی اس عشقمه

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟جواب قبلیه اینم هست دیگه*-*

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟ اگه مهم باشه حتما

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟اره*-*

7_دوست کی پاپر داری ؟ دارم دارم😂😂( قطعا اینو داری دیگه ) . . . (پس من زرشکم ؟)

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟ هردو

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟ هردو(بستگی ب خوندنشون و صداشون داره)

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟اره ولی چرت شد*-*

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟ اره خیلیییییی😂

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟ داشتم و دارم و خواهم داشت😂

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟عاری

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟ خیر*-*

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟خیلییییییییییییییییی (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی؟اره خیلییییییی

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟ن نمیخوامم ببینم😭😭😭😭😭😭😭 ولی مرگ یکی از اعضای گروه مورد علاقمو دیدم:)

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟ن از اول کیپاپر و کی درامر بودم

answer :

.
اخی فکر کنم شاسنی رو میگی 
یا اف ایکس ؟
faryad. handsome
15 July 20 , 08:12

1_البوم داری ؟ نه آخه به من میخوره آبلومی باشه

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟ نچ 

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟ اینم نچ

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟ یپ

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟ بستگی داره اگشتام حس فعالیت داشته باشن آخه خیلی انگشتام خستن

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟ اوممم فک کنم

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟) تو زرشک نیستی 😎

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟ این هم باز نچ

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟ یپ

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ یپ

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟یپ

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟یپ دارم و اگه عمری بود به دنیا حفظش میکنم😂

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟ کماکان نچ

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟یپ

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم ) هقققق...عارههه

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟اینم باز دوباره نچ

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟نچ

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟خوشم میومد....کلا من عاشق دنس و آنگ و موسیقیم 

 

answer :

..
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
15 July 20 , 08:27

یااااااااا من الان پست بزارم یا نگا کنم؟

گادنس😂😂

answer :

چیشده ؟
فایتر میگم چرا صندوق بیان ایجوری شده ؟ بلد نیستم درستش کنم
من یه عالمه فکر کردم 
نرووووو

....
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
15 July 20 , 15:06

باوشد^^

عاااام چ شده مگر؟

answer :

نمی دونم اخه میزنه شما از صندوق خارج شدید اینا 
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
15 July 20 , 15:11

چینجا؟

رفتم دیدمش برای منکه باز میشه

شاید مشکلی برای پنلت پیش اومده

answer :

مثلا چی؟ 
 چیکار کنم ؟
با مرورگر دیگه میاره 
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
15 July 20 , 15:12

یه مین بیا خصوصی

하니예 .이
15 July 20 , 18:09

عاره شاینییییی

هق هق هق

answer :

اخی 
TARA'S WORLD
08 August 20 , 01:45

1.قرار بود آلبومkill this love  بلک پینک رو بخرم مامانم نزاشت😶

2.آره خیلی زیاد نه ولی تلاش میکنم بیشتر  mv هارو ببینم💜

3.نه (بی تی اس/توایس/بلک پینک/ایتزی/اکسو(قبلنا)/ایتزی/گات سون/مامامو/سومی/جی آیدل و .‌.....)

4.بالا رو ملاحظه کنید🤭

5.معمولا ازشون عقبم ولی گاهی اوقات تو صفحه  سرچ گوگل میاد منم  رای میدم یا مثلا تو تلگرام لینک میزارن رای بدیم🤧

6.تموم تلاشمو کردم ولی نشد😑

7.البته

8 و 9.هر دو تا  رو استن میکنم👌

10.من کشته مرده دنساشونم بیشتر گروه دختر کاور می کنم چون رقصاشون زیاد سخت نیست دنس های پسرونه حوصله میخواد که من ندارم😊

  11. میدونی تو تلفظ صحیحش موندم ولی چرت و پرت سر هم می کردم میخوندم🤭

12.آره تو تلگرام داشتم که حذف شد 😶و اینجا هم فن پیچ نیست  ولی مطلب ازشون میزارم🤗

13.آره نزدیک  سه ساله💜

14.آره خیلی  پیگیرشون نیستم ولی از همون  ابتدا که دبیو کردن میشناختمشون(ایتزی)🌪

یک گروه  دیگه هم هست 3تا دخترن  اونارو هم از اول دبیو می شناختم ولی پیگیرشون نیستم😌

15.معمولا سعی میکنم با آرامش جلو برم  که فندومو نبرم زیر سوال😆💜

اگه بازم ادامه بدن.....😑

هر انسانی راهی برای سرویس کردن دهن فرد مقابلش داره🔪🍷

16. آره ولی در اصل برای خودم گریه کردم و موضوعش کی پاپ بود

17.خوب هم آره هم نه

18.آره ازش متنفر بودم خودم جزء هیترای بلک پینک بودم

ولی نمیدونم چی شد طرفدارشون شدم😯😶🤭

 

 

answer :

خخخخ
 منم هیتر بی تی اس بودم اللان زندگیمن
مرسی که جواب دادی
BlackBlue Translator
17 September 20 , 01:56

1_البوم داری ؟ نه

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟ تا دلت بخواد

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟ معلومه که نه

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟ صد در صد

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟ نه

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟ یس

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟)بله تو زرشکی

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟ صد در صد

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟ از تک تکشون متنفرم (کامنت هیت نیست ها نظر شخصیمه و برای خودم نگهش میداره) البته به غیر از سوپر جونیور که براشون میمیرم

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ هزار تا

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟ نه ولی تو فکرش هستم فعلا دارم کره ایمو قوی میکنم

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟ نداشتم ولی الان با ترژر لعنت شده گیر افتادم

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟ معلومه

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟ فقط ترژر و ایتزی

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم ) با ننه بابا نه با هیترا هم نه چون به نظرم لیاقت معاشرت ندارن

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟ اره تابستونا بدون سیستار سخت میگذره روزای غمگین تی ارا نیست حالمو خوب کنه وقتی فاز دنس دارم ای ایکس ای دی اهنگ جدید نمیده یه ذره قر بریزم دیگه تو انی وان نیست ازشون کاریزما یاد بگیرم اصلا عررررررررررر

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟ اره همونایی که بالا گفتم سر همشون نابود شدم

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟ نه که خوشم نیاد ولی خوب مثل الان پیگیر نبودم

and that's all she wrote خخخخخ

answer :

😂😂😂
مرسییییییییییییییی
goog_ girl
27 October 20 , 03:30

 

 

1_البوم داری ؟یکی فقط

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟قطعا

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟نه

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟یسس

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟آرع

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟تا دلت بخواد

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟)آرههه

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟نه

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟آوهوم

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ ی بار ک بعدش پشیمون شدم

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟آره

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟نه

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟آره..3سال

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟تا دلت بخوادد

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )آره

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟قطعا

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟آره

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟گوش میدادم ولی برای سرگزمی و نمیشناختمشون

 

 

answer :

وایی چه باحااااااال 
البوم چی داری؟
خیلی جالبهههههه

arol_ moon
06 November 20 , 03:26

1_البوم داری ؟آره

2_تو یوتیوب بازدید میزنی تنها کارمه

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟نه

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟آرهه

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟دومین کارمه😐😐

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟خیلیی

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه )   . . .   (پس من زرشکم ؟)آرههه

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟نه والا

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟آرهه

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ من ب زور از جام بلند میشم

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟نچ

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟آره..یکی برا وان آس که ادمین اصلیم..یکی برا پی وان هارمونی که ادمین فرعیم و دیشب هم یکی برا تمین زدم(فعال شدم جدیاا)

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟آره...6 ساله تقریبا..بیشتره البته

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟از سال 2015 به بعد هر کی دبیو کرد(فقط فنشونم...جزو فندومم نیستن)

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )اره

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟خیلیی

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟اوهوم

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟نمیشناختمشون راستششش ولی 2ne1گوش میدادمم

 

answer :

:)
مرسی که شرکت کردی 
Lisa
14 November 20 , 09:48

1_البوم داری ؟نچ

 

2_تو یوتیوب بازدید میزنی ؟موقع انتشار اهنگ جدید اره 

 

3_فقط یه گروه استن می کنی ؟یس

 

4_بیشتر از یه گروه استن میکنی ؟نچ

 

5_تو رای گیری ها شرکت می کنی ؟گاهی

 

6_تا حالا کسی رو وارد فندوم کردی ؟خواستم بیارمش تا نصفه راه اومد بعد دور زد 

 

7_دوست کی پاپر داری ؟ ( قطعا اینو داری دیگه ) . . . (پس من زرشکم ؟)اره دارم 

 

8_بیشتر گروه دخترونه استن میکنی ؟فرقی نمیکنه شاید اره

 

9_بیشتر گروه پسرونه استن میکنی ؟فرقی نمیکنه

 

10_تا حالا دنس کی پاپ کاور کردی ؟ یس

 

11_ تا حالا اهنگ کی پاپ کاور کردی ؟نچ

 

12_تا حالا فن پیج داشتی/داری ؟دارم ولی فعالیت نداره

 

13_بالای 1 ساله کی پاپر شدی ؟اره چند وقت پیش 1 سال شد

 

14_تاحالا یه گروه و از دبیوش دنبال کردی ؟نچ

 

15_تا حالا با هیترا دعوا کردی ؟ (قطعا یه بار هر کدوممون با خانواده سر کره و کی پاپ دعوا کردیم )خیلیییییی دعوا کردم

 

16_به خاطر کی پاپ کریه کردی ؟اره

 

17_دیسبند شدن گروه مورد علاقتو دیدی ؟نه

 

18_قبلا از کی پاپ خوشت نمیومد ؟چرا میومد ولی تو گوشیم نداشتم

answer :

:)
چه جالب 
مرسی که شرکت کردی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan