concert 1

باز نصف شب شده آیلین اسکل شده 

یوهوووووووو

 

بیاید ادامه کنسرت داریم

 

بچه ها احساس میکنم خیلی دوستون دارم 

انقد زیاد که میتونم فیزیکامو ننویسم و اینجا پلاس باشم 

خخخخخخخخخخخ

خدا شفام بده 😂😂😂😂😂😂

هو هو هووووووووو

اتل متل توتوله 

گاو حسن چه جوره

 

یه توب دارم قلقلیه میزنم زمین هوا میره 

من این توپو نداشتم 

فیزیکامو نوشتم 

بابا لوک بهم عیدی داد

یه توپ قلقلی داد

 

اها اها حالا ازینا ازینا ازینا 

اووووه 

بیاا وسط 

 

حالا بومبایا 

یایی یااااایی یاااییی یااا یا بومبوم با بومبوم با بومبایا 

اوپا 

 

 

حالا داینمایت 

دَ ننننننننن عه دَ ننننننننن عه 

لایت ایت اپ لایک داینمایت

 

اوووه 

حالا چپپپپ حالا راست 

 

 

عقبیا حال میکنن؟

دستتتتتتتتتتتتتتتت

 

اوه اوه 

دیشدیری دیرین ماشالا حالا دین دیریدین ماشالا 

 

 

ه هیو لایک دت ؟

یوگان لایک دت در دت د درَ رت د

لوک ات لووووو نوی لوک ات می 

لوک ات یوووووووو نه لوک ات می

لو ات یووووو نه لوک ات می 

هَیو لایک دت 

 

 

ایس کریم چیلین چیلین 

ایس کریم چیلین 

 

حالا همه با هم 

نور مایند ایل فاییییییییییییییییییید سام وان لایک یووووووووووووووووووووووووووووووووو

ای ویش ناثینک لایک د بست فور یوووووووووووووووووو

 

 

 

حالا یو دونت نو می 

دوتن اور تینک 

تینک یونو میییییییییییییییییی

جاست فالو مییییی جاست فالو میییییییییی

 

 

هووووووو

 

به به 

بیا وسط 

نبینم شما نشستین 

 

بیاید وسط همه با هم راک اند رووووووووووووووووووول

 

کی هلیکوپتری بلده بزنه؟

اوووه 

ما تا صب نمی کوبیم ما میدیم شل تکون  شل تکوووون

 

 

 

 

چرا نشستی بلا از سر جات پاشو

وسط این همه میخوام برقسم باتو 

تیریپ میدونی چیه میشناسیم مارو 

الان نمیریم خونه هستیم اینجا تا صب 

 

 

 

 

بالا هارو میلرزونن 

پایینارو میرقصونن 

درو دافا میلرزونن 

زاخارارم میترسونم 

 

 

 

از اون بالا داد میزنه اقا ویسکی کو ؟

صدای کیه اومد سامان ویلی تو

 

 

 

اوووووه 

چپ راست یکی جلو بیا 

 

 

جیگیلی جیگیلی 

 

 

تک تک اردک 

اردک تک تک 

تک تک اردن 

تک اردک 

هووووووووووووووووووووووووووووو

 

 

خب اینم از پارتیه امشب 

00:26
Black pink_2020
28 September 20 , 00:28
ممنونم برای اولیل بار خندیدم. اون تیکه ای که گفتی اتل متل توتوله

answer :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
حالا تازه اولشه 
از این به بعد شبا کنسرت داریم
ailin _n❣
28 September 20 , 00:30

بچه ها غصه نخورید عوارض فیزیکه 

دکتر گفته خوب میشم

answer :

#بچه هاااا
Black pink_2020
28 September 20 , 00:31
مرسی چ عالی

answer :

کنچانا 
بریم قر بدیم 

افسردگی گرفتم تو این بیان بابا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
باید خودم دس به کار شم بیانو اباد کنم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Black pink_2020
28 September 20 , 00:32
تتلوگوش میدی

answer :

نه
🐣Pari ☆°•~
28 September 20 , 00:33

شفاااااااااا :/// منم دوست داری *^* 

answer :

خدا منو شفا بده بعد شماها به کی برید بخندید دلتون واشه اخه ؟
😂😂😂😂😂😂
اره تورم دوس دارم خیلی زیااااااااااااد
..
Black pink_2020
28 September 20 , 00:36
پس گفتی چپ راست یکی جلوبیا فکرکردم. توهم ایته من تتلوگوشی

answer :

نه گوش نمیدم ولی دیگه کیه که این اهنگشو گوش نداده باشه 😂😂😂😂😂😂
Namgar Kim
28 September 20 , 00:38

ببین خوب میشی

فقط باید شبا زود بخوابی😂☝🏼

answer :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
بعد مشقامو تو میای بنویسی ؟
😂😂😂😂😂😂
اخه من خوب شم که بیان از افسردگی خشک میشه 







نگار میخوام یه اعترافی کنم




































رو انگشت اشارت کراش زدم 😂😂😂😂😂😂
🐣Pari ☆°•~
28 September 20 , 00:43

عـــــــر جدی دوسم دالی *^* 

answer :

عاره دوووووووووووست دارم یه عالکمه
پرویز تویی ؟
🐣Pari ☆°•~
28 September 20 , 00:45

اره پرویزم 

answer :

عههههههههههه
چه جالب
∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
28 September 20 , 00:46

خدایا قربونت بشم خب حوصله نداری خلق نکن دیگ..

این چیه خلق کردی عاخه

answer :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
علف هرزم خلق کرده 😂😂😂😂😂😂
🐣Pari ☆°•~
28 September 20 , 00:46

ایلین ت چن سالته ؟؟؟  

answer :

ایلین نداریم اینجا که 
ولی اگه منظورت آیلینه 16 سالمه
🐣Pari ☆°•~
28 September 20 , 00:51

اره من کلاه الف رو هیچ وقت نمزارم

answer :

بزااااااااااااااااااااار...
Stupid Lion :|
28 September 20 , 00:56

😂😂😂😂

اقا من اعتراض دارم :|

چرا قلبا قبل از رسیدن ب پایین صفحه محو میشن؟! :|

نباید اینطوری بشن اونام حق زندگی دارن اونام حق دارن تا پایین صفحه

برسن ='] #نه ب خشونت علیه قلب ها

 

 

 

*گفتم منم رد بدم احساس تنایی نکنی😂🥴 بده چپ بده راس

بده هروری دلت خاس 🖖🏻😂😌

answer :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 واییییی جعرررررررررررررررررررررررررر

هورا خدایا 
احساس همزاد پنداری کردم 
خخخخخخخ
ولی قلبا بره من تا اخر صفحه میمونن 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصلا حالا کع انقد همه خوششوم اومده از این به بعد ساعت 11 هر شب کنسرت داریم 
و برای کنسرت های خاصم از قبل پیش فروش بیلیط میزارییییم
به خدا من هفته ای یکی دو بار از این کنسرتا تو خونمون میزارم  اصلا رنگی از افسردگی تو خونمون دیده نمیشه😂😂😂😂😂😂
جمعه هام که میریم بیرون تو راه برگشت با دوسم واسه مردم کنسرت میزاریم 
همشون همراهی میکنن و خوشششون میاد 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Kim Ala
28 September 20 , 01:47

واقعا برات متاسفم که به کراش مردم تجاوز می کنی ‌‌‌‌...

ب چ حقی ب یو دونت نو می دونت اور تینک من تجاوز کردی هااااااااا؟؟؟؟

روش غیرت دارمممممم

😂😂😂😂😂😂

پ.ن: دیگه فیزیک نخون ب نظرم 😂

دفعه بعد خودت می دویی تو تیمارستان عربده میزنی پیدات می کنناااا😂

answer :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لعنت بهت 
عین خر اتفاقا دارم میخونم 
از این به بعد هر شب 11 به بعد همینه 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
کنسرت داریم هر شب دبگه 
وای دیگه برم بخوابم 
دارم میمیرم 
اینجام داره باد میاد با یه عالمه صداهاش وحشت ناک 
من دارم از ترسی ...... میلرزممم....
...HELENA... vkook.lover
28 September 20 , 02:18

پول نمیخای برا کنسرتت؟

اوووو منم دوست داری؟؟

answer :

حالا ادم از پایین پایینا شروع میشه ایشالا به پیش فروش بلیطام میرسم 
اره بابا یه عالمههههههههههههههههههههههههه
فرزندان عزیزم هر شب ساعت 11 اینجا باشید که صندلی گیرتون بیاد 
از این به بعد هر شب کنسرت داریم 
و به تعدادی بک اپ دنسر نیاز داریم
BlackBlue Translator
28 September 20 , 07:50

ایلین ابجی خدا شفات بده انشاالله یعنی جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

تو روحت از خنده پاره شدم فقط پارت بومبایا خیلی عالی بود جرررررررررررررررررر

بازم خیلی خدا شفات بده ولی خب چه کنم همینی که هستی میمونی عررررررررر

answer :

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نمیده 
خدا شفام نمیده 
خخخخخخخخخخخخخ
اره اره خخخخخخخخخخ
‍لوک‍ ‍بد‍شانص‍!ᰩ∞
28 September 20 , 08:19

😂

answer :

دیدی اسکل شدم رفت 
تو هم بی میلی جنسی گرفتی ایشالا 
Stupid Lion :|
28 September 20 , 08:21

😂😂😂

بسی هم عالی! من وی ای پی میشینماا =)

answer :

خخخخخخخخخ
باشه باشه 
اصلا بیا بشید رو فرق سر من خخخخخخخ
Namgar Kim
28 September 20 , 09:25

خب بشین مشقاتو زودتر بنویس که شبا زود بخوابی😑😑☝🏼

 

ژررررررر😂😂😂 انگشت اشاره ژذابم😍😭🤘🏼☝🏼

خیلی خوشگله مگه نه😍😍☝🏼

answer :

اخه تموم نمیشه لعنتی 
بعد تازه سریال و وب مگه میزارن من درس بخونم ؟



خخخ اره خیلی جذابه انگشتت
‍لوک‍ ‍بد‍شانص‍!∞
28 September 20 , 11:08

وا /:

answer :

خب میگم شاید ادما بی میلی جنسی میگیرن کم حرف میشن ها ؟
BlackBlue Translator
28 September 20 , 11:13

خب من میشم بک اپ دنسر کی بیام؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

کار مین ووکال هم میتونم انجام بدم خخخخخخ

answer :

خخخخخخخخخخ
هر شب به وقت بیستو سی 
نه نه هر شب ساعت 11
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan