🙂🙂از کجا به کجا

چن ماه پیش قرار بود بود بعد مدرسه گیمینگ و شروع کنم و گیمر شم و پابجی و کال اف و فورتنایت و این چیزا رو لب تابم بازی کنم 

 

 

و فکر کنید چه شد !

 

.

.

.

بفرمایید ادامه

 

 

یه هفتس شروع کردم بره پرنده قرمزه عم کلاه خریدم   :))))

 

خب بلاخره از یه جایی باید شروع میکردم دیگه :)

حالا عب نداره نه ؟

 

 

21:21
BlackBlue Translator
21 June 21 , 21:29

پارهههههههههههههههههه

answer :

نخند بهم تازه این مرحله رو که دارم بازی میکنم تموم کنم کینگ میشم 
من یه گیمر موفقم :)😂🤣
Shinya Skywalker
22 June 21 , 13:25

تبریک

شما موفق به جهشی شدید که هیچکس نشده بود✊️

answer :

وای بله ممنون واقعا😍😍😭
😂😂
~ اومارا ~ (تنها پیج رسمی اومارا 😎 )
23 June 21 , 14:05

جرررررر🤣🤣🤣

 

مگه بازی هم مدرسه دارع ؟

answer :

😂😂😂🤦‍♀️

نه بابا منتظر بودم مدرس تموم شه 😂
Shinya Skywalker
24 June 21 , 17:53

برای شمغ مدال جایزه ای برگزبده شده که به زودی به دستتون میرسه

answer :

بله بله خیلی ممنون 😍😭
Shinya Skywalker
24 June 21 , 17:53

برای شمغ مدال جایزه ای برگزبده شده که به زودی به دستتون میرسه

answer :

بازم ممنون 😂😂🤝
Shinya Skywalker
25 June 21 , 10:46

وظیفم بود واسه این رکورد😂😂

answer :

😂😂😂تازه ماشین بازیم دانلود کردم 
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام نی نی سایت
08 July 22 , 22:40
Every weekend i used to pay a quick visit this web page, because i want
enjoyment, as this this site conations truly pleasant funny material
too.

answer :

❤❤
Itachi
05 August 22 , 19:13

خخخ فقط کلاهه عجب کلاهیم هست بیشتر تلاش کنی میتونی لباس و کفشم واسش بخری😂😂😂😂

answer :

😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan