Exo easthetic wallpaper

13:30
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
03 September 20 , 14:02

ینی ب معنای واقعی پاره شدم تا این پستو بزارم

قدرمو بدونین :")

با فایر فاکس اومدم اونم بزور

answer :

اخی الهی
مرسیی
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
03 September 20 , 14:07

راستی ایلینا

خودم زیر پس ج میدم ب کامنتا

بازم ببخشید اینهمه مدت وقتتو برای خودم گرفتم 🥺

answer :

نه بابا 
عیبی نداره که
♥︎ Pusheen ♥︎
03 September 20 , 14:29

تو هم با خودت حرف میزنی ؟ ماشالا😂

خسته نباشی ذوزنقه

answer :

ن بابا با ایلین بودم اونیکی ادمین
فقط چون پست من بود برای جواب کامنتم عکس پروف خودم افتاد
مرسی بیب :*)💓
Maedeh ❤❤
03 September 20 , 14:30

وای خیلی کیوت بودن😍😍

آخ ویروس تارا بهت ثرایت کرد فایتری😐

answer :

تنکس بیب :)
تارا؟
چ ویروسی؟
Maedeh ❤❤
03 September 20 , 14:40

تارا دیگه

اونم برا خودش کامنت میزاره وجواب میده😑😑

answer :

😂😂
باو اونو من گفتم
جوابشو ایلین داده
اما چون پسته منه
پروف من خورده روش
Maedeh ❤❤
03 September 20 , 14:51

آهان پس خوبه هنوز سالمی😅😅

answer :

😂😂معلومه ک سالمم
اصن من سالم نباشم کی میاد با پستاش همه ارمیارو میزنه میکشه :")؟
Maedeh ❤❤
03 September 20 , 14:57

معلومه که فایتری😉✌💚

answer :

😎💜👊✌
♥︎ Pusheen ♥︎
03 September 20 , 15:12

آها اخه جدیدا دیدم ملت با خودشون حرف میزنن گفتم شاید تو هم از دست رفتی😂

answer :

😂😂😂عاقا فایتر هنوز زندس
فایتر هنوز با ماست
در کوچه و خیابان :")
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan