bts meme pt.4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

.

.

 

 

خب چطور بود ؟

کدومش براتون واقعی بود ؟ 

من که اولی رو خیلییییییی قبول دارم

 

 

laugh

18:49
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
27 July 20 , 18:52

همشون خییییییییییییییییییییییییییلییی خوب بیدنننننن😂😂😂😂

خصوصا اخریییی😂

answer :

خخخخ اره 

.
Ani Ruby
27 July 20 , 19:04

دو تا اخری و اولی دقیقا وضع منه :)

answer :

خخخخ 
اره بابا وضعیت هممونه خخخ
های
27 July 20 , 23:31

وحششدنااک کیوت 😍😍

 

واقعا آخری خودم رو درش دیدم البته ب شکل تهیونگگگگگگ 😂😂 واقعاا کاشکی ....

answer :

خخخخخخ
سلام اونی 
چرا نبودی این دو روز ؟ پوسیدم

.
های
28 July 20 , 12:35

اگه تو پوسیدی من این روحمه ک الان جوابتو میده🥺😔

 

شاید باروت نشه .... ولی رفته بودم مسافرت 👀

حالا بگذریم تو حالت خوبه عزیز خاللله اینجوری نگو خاله پیرت ناراحت میشه 💦

answer :

خخخخ
عه خوش به حالت کجا رفته بودی حالا ؟ #آیلین_فوضوله
خوبم مرسی 
خخخخخخ چرا چی گفتم ؟ 
نخیرم خاله جوونی
.
های
28 July 20 , 12:39

وای آیلین من عاااشق این عکس نوشتههه هام کاااشکی بیشتر بزاری 💞💞

 

اصن آخری انقد من بود احساساتم فوران کردد 

answer :

خخخ چشم حتما میزارمم..
های
28 July 20 , 17:32

ن بابا فضولی چیه 😭😭😭

کلا آبروم رفت تو این مسافرت ، ریدم توش 😭😭

answer :

خخخخ چرا چیشوده ؟
های
28 July 20 , 18:42
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

😭😭😭

** *** ** ******* **** ********** ** ** **** * **** **** **** ****** * **** *** *** ** ****** ***** ******** ***** *** *** *** ** ** ***** ****** ******* *** ********** *** ** ** ** **** ** ** *** ******* *** ******* *** ******* * *** ***** *** **** ****** **** ** ***** *** **** ****** **** **** ** ** ************ **** ***** ******** ** **** *** ** ***** *** *** ***** *** ***** ** ** ***** *** ***** **** **** *** *** ** **** ** ***** ** **** **** ** **** ******* **** *** ***** ** ****** ** * ***** **** ***** * **** ******* *** ********* ****** **** ** **** ****** ** ** ** *** ***** * **** ****** **** ** ** **** ****** ****** *** ******* ***** ***** *** **** *** **** **** *** *** **** **** **** ** *** *** ****** ** ** *** *** *****
*** ** ****** *** ***
**** ***** *** * *** **** * **** ** **** ** ***** *** ****** *** ** *** *** ****** ***** **** ** ***** **** ***** ***** ** **** ****** ***** ****** ** **** *** ***** **** * *** ******** *** *** ** *** **** **** *** ** ***** ***** ** ** ***
******* **** ***** ***** **** ****** *************
********* ** ***** *** ** ****** *** ** ***** *** ** ** **** ***** **** ** **** ******* * **** *** ***


ببخششید میدنم خیییلی زیاد شد ولی وحشد ناک ب یکی نیاز داشتم باش دردو دل کنم ولی فک کنم دیگه همه تاریخای منو از برن 😭😭

answer :

خخخخ
وایی اخییی 
چه وضی بوده 
بنده ی خدا 
عیب نداره حالا
.
های
28 July 20 , 19:00

آیلین هر جاش رو میخوای ب ..... خودت پاکش کن 😶😶

این جا خالی لغته یادم نیومد 

answer :

بلی بسی بسیارش را پاکیدم 
های
28 July 20 , 20:23

😱😱😱😱😱 آیلین تو ک بدتر ریدی بم ینی انقد وضعش خراب بود ک همش مستحق سانسور شدن بود نههههههههه

 

 

گااااااد کیل مییییی

اصن خل شدم😑😑😑

 

answer :

نه بابا نه 
گفتم شاید نخوای هر کسی بدونه 
وگرنه میخوای دوباره بنویس خخخ


گاد دنت کیل هر
های
28 July 20 , 20:27

چیرو دوباره بنویسم 

 

دارم از دست میرم 😿😿

 

 

 

answer :

خخخخخ
اخی چرا فدات شم ؟
.
های
28 July 20 , 20:31

نکنه به مدت بلندتر از اون میخوای تا بفمی🧐🧐

answer :

چیشد ؟
های
28 July 20 , 20:35

ینی واقعاااا اوج فاجعه رو نگرفتییی 👽👽

 

کاشکی یه روز برا خودت اتفاق بیفته تا بفمی من چ میکشم 😒😒

 

ن دروغ گفتم تمیدوارم نیفته

answer :

نه یا ابلفضل نیوفته 
نه نگرفتم
های
28 July 20 , 20:42

خودت خواستی حالا دوباره بخون 😏😏😏



ما کلا هر تابستون خونه مامانبزرگم با کل دایی و خاله و... اینا دعونیم و باید بگم یکی از بهترین دوران زندیگیمه همیشه ولی این سری من به دلایل مشکلات دخترونه حتی نمیتونستنم اون جا سر پا باشم چه به سره باهاشون خوش بگذرونم واز اونجایی ک این دوران علم خیلی پیشرفت کرده وب همراه اون دانش افرادم بالا رفته صد در هزززززااااار درصد همشون میدونستن چه مرضه آقا من همیشه کمر درد داشتم ولی دراین حد بی سابقه بود ..... دیگه جوری شده بود که دوتا از داییم که پزشک بودن بم گفتن نمیخواد انقد درد بکشمو یه آمپولی هس ک حالمو بهتر میکنه و گفتن نمیخواد بری بیمارستان خودمون همین جا برات میزنیم فک کن تو اون وضعیت و حالا دوباره تصور کن من باید انتخاب میکردم جلو کودمشون آبروم بیشتر بره وقتی زدش بدون اینک بهش نگا کننم گفتم لطفا تا آخر این مسافرت با من حرف نزن .....
اصن یه آبرویی ازم رفت
حالا روزای اول ک پسر خاله و اینا از جلوم رد میشدن ازم پرسیدن چته فک کنم فکر میکردن بخاطر نشتن تو ماشین بوده اینهو دیونه ها بشون میگفتم چتونه ندیدین تا بحال یکی یهویی کمرش ب طور وحشدناکی درد کنه فک کنم همون لحظه بود که کاملا فمیدن چی به چیه
خداااا، بابا بزرگم میومد پیشم مینشست 😭🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
حالاااااا تو دوران یکی از دوستام بهم یه پیامی داد من یه جوری جوابش دادم که الان نمیدونم چ جوری جمش کنم

ببخششید میدنم خیییلی زیاد شد ولی وحشد ناک ب یکی نیاز داشتم باش دردو دل کنم ولی فک کنم دیگه همه تاریخای منو از برن 😭😭

answer :

خخخخخخ
دمت گرم بابا دوباره نوشتی 

.
پگاه
28 July 20 , 20:43

حالا چی گرفتی 😶😶🚬🚬🚬🚬🔫🔫🔫

answer :

نمیدونم چی 
پگاه
28 July 20 , 21:08

نههههه وقتی میدونم قراره طولانی بنوبسمو حالم خوب نیس تو لپتاپ تایپ میکنم بد دوباره برا خودم میفرستم 

ب این میگن ابتکار 

 

خخخخخ دهنت چسبید ب آسفاالت ن 😏😏

answer :

ow 
woooows

پگاه
28 July 20 , 21:10

آیلین واقعااا نمیفمی چی میگم 😦

 

واقعا الان نیاز دارم جلو دستم باشی 😈😈

answer :

به خدا اسکلم زده بالا هیچی نمیفهمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan