TEXT

09:21
لوکِ بَد شانص
11 August 20 , 09:21

واو!

answer :

بهلیییییییییییییییی^-^
Ani Ruby
11 August 20 , 10:34

اخ اخ اخ 

اینقد از کوویینای من ادیت نزار 

قلبم درد میگیرع :)

answer :

عایگو*-*
باوشه پس دفه بعد از کینگات میزارم😂
..Nika ..
11 August 20 , 11:32

❤️~❤️

answer :

.
ailin _n❣
12 August 20 , 12:14

خب من دارم 

این ادیتایی که میزنی رو میخوای گوگل اپ کنم ؟

answer :

چیو؟
ailin _n❣
17 August 20 , 17:33

میگم من حساب گوگل دارم 

بعد این ادیتایی که میزنی رو میخوای اپ کنم گوگل که بازدیدی کننده های سایتمون زیاد شن ؟

answer :

بهلییییییییییی^^
الان اوناییو میزارم ک تازه ادیت زدم
ولی توش ادرس وبو نزدم توحتما بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan