bts meme 🎉💜💙💛🧡💚

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

خب تموم شد 

 

بازم با مومنت های با حال خوشحالتون میکنمlaugh

 

نظرتون درموردشون چی بود ؟

کدوم و بیشتر دوس داشتید؟

14:33
—••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—
08 July 20 , 15:07

خیلی خوب بوددددددد😂😂😂😂😂

اون یکی مونده به اخری وحشتناک عالیییی و حقیقت بود😂😂😂😂😂

answer :

خخخخ اره
😂😂😂😂
하니예 .이
08 July 20 , 16:27

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

لایککککککککککککککککککک

نوکر صدرا (3)
08 July 20 , 18:10

😂😂😂😍😍😍👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

answer :

  😂😂🙂🙂🤞🤞
Han haneung
09 July 20 , 12:12

یک و دو و چهار که عین واقعیته

اون اخریه برا من اینطوریه که اگه صدای پا بیاد اگه گوشی دستم باشه پرتش میکنم رو میز

اگه لبتاب باشه سریع میزارم زیر تخت چون وقتی روشن باشه لامصب نور میده

اگه چراغم روشن باشه که هیچی چهار تا بالش پرت میکنم که یکیش بخوره به کلید برق

و همه اینا تو دو ثانیه انجام میشه

answer :

خخخ اره ولی من که اگه صدا بشنوم سری سکته میکنم یا میرم پیش مامان بابام یا گریه میکنم یا کل چراغای خونه رو روشن میکنم
اصلا از بعد زلزله تهران من اون ادم قبلی نشدم خخخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

💙 my world 💙

this is my world
welcome 🖤
Designed By Erfan Powered by Bayan